Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
VPRO

VPRO

30-05-2012 om 15:35

Oproep VPRO

betaalde oproep

Worstelt u ook met het dilemma of u uw kind niet te veel verwent of verwend hebt?

Of weet u juist heel goed de verleiding te weerstaan?

Vraagt u zich weleens af of uw kind niet te beschermd wordt of is opgevoed?

De VPRO-TV is op zoek naar ouders en kinderen die mee willen werken aan een uitzending over dit soort dilemma’s.

Als u wilt, of iemand kent die het fenomeen ‘verwennen’ goed onder woorden kan brengen, bel of mail dan a.u.b. naar: Hellen van Schelven, [email protected]

06-20610544

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
koentje

koentje

31-05-2012 om 13:40

Ik worstel

eerder met het dilemma of ik nog wel wil kijken naar tv programma's waarin het priveleven van mensen te grabbel wordt gegooid....

tonny

tonny

31-05-2012 om 14:45

Mee eens

bij mij is de grens bereikt. Ik kijk niet meer. Nou ja,eel zelden, als iemand attendeert op iets, via uitzendinggemist.

Documentaires

Ik heb vandaag en gister via uitz gemist weer mooie integere docu's gekeken. Dat vind ik iets heel anders dan het 'te kijk zetten' van emoties enz. (iemand 'draagmoeder gezocht' gezien? Tenenkrommend)

Van de BOS staan er bijv 3 afleveringen van anneloor puntjepuntje op over vrouwen rond de 35 die alles tegelijk willen. Leuk om te zien!
Of een docu van Jessica Villerius over een meisje met meerdere persoonlijkheden. Misschien is het juist integer omdat veel niet wordt uitgesproken?

Verwennen

Dat doen de ouders van de buurkinderen wijzelf niet. Wat een vreselijk popi onderwerp zeg. De komkommertijd komt eraan.

Annej (ot)

De komkommertijd is al een week of twee geleden begonnen, want toen las ik op een nieuwssite iets over een kangoeroe die ergens in een bos gesignaleerd was.

Groeten,

Temet

Het bos in...

Ach ja, bij de olifant natuurlijk...

Tirza G.

Tirza G.

31-05-2012 om 22:34

Ennnnnn

de poema op de Veluwe.

Tirza

Poema ja

Oh ja! Die kooi met geen poema!
http://www.beeldvanapeldoorn.nl/index.php?showimage=545

.... de lanspuntslang

Klaartje

Klaartje

01-06-2012 om 10:23

En ook nog

De "wolf" die hier een aantal jaren rondliep, of hebben ze die nu echt doodgeschoten??

Klaartje

Klaartje

01-06-2012 om 10:26

Maar

een kangoeroe zou best kunnen, liep hier een jaar of 15 geleden rond. Ik dacht dat man nog sliep toen hij verklaarde een kangoeroe gezien te hebben in de tuin, maar zag het later zelf ook. Was uit een wei ontsnapt een paar kilometer verder, maar toch!!!

Fiorucci

Fiorucci

01-06-2012 om 18:24

Dat gebeurt best vaak

Oh maar dat zijn geen broodje aap verhalen, die kangoeroes:
http://www.powned.tv/nieuws/raar/2012/05/kangoeroe_ontsnapt_in_stompwij.html

Sjansje

Sjansje

01-06-2012 om 23:57

Tja

Ik verwen en bescherm, maar heb geen dilemma, want ik vind het prima zo

Tirza G.

Tirza G.

02-06-2012 om 15:33

Sjansje

Dank. Ik lig vlak

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.