Onderzoek combineren werk & gezin
03-11-2011 om 15:57
Oproep ouders voor onderzoek naar combineren werk&gezin
Voor het plaatsen van dit onderzoek hebben wij toestemming van de Forumredactie.
Meedoen aan onderzoek over het combineren van werk en gezin?
Bent u een werkende ouder en werkt uw partner ook? Dan zijn wij op zoek naar u!
Vanuit de Universiteit Leiden doen wij onderzoek naar het combineren van werk en gezin en hoe u dit ervaart. Wilt u bijdragen aan meer inzicht in dit onderwerp? Klik dan op de onderstaande link, vul de vragenlijst van ongeveer 15-20 min. in en maak kans op één van de waardebonnen van 25 euro.
Link: http://www.surveymonkey.com/s/werkengezin
Kent u meer mensen die deze vragenlijst in zouden kunnen vullen? Stuur dit bericht dan naar ze door.
Alvast bedankt voor uw medewerking!
Saar van Veelen
Daniëlle Swets
Cynthia van Genderen
Elise van den Belt
Mirjam Verheul-Molenaar
Onderzoek combineren werk & ge
03-11-2011 om 16:01
Graag opmerkingen alleen in het onderzoek zelf plaatsen
Wegens de betrouwbaarheid van het onderzoek vragen we mensen reacties of aanmerkingen alleen in de daarvoor bestemde ruimte aan het einde van het onderzoek te plaatsen. Alvast bedankt!
liora
03-11-2011 om 16:38
Haha
Jeetje hee, inderdaad origineel!!
Ik ben zelf overigens wel erg benieuwd hoe mensen werk en slapen combineren. Slaap je tijdens je werk of werk je in je slaap? Misschien iets voor een volgend onderzoek?
Belle Époque
03-11-2011 om 18:27
Liora
Vroegâh toen ik nog in de zorg werkte, draaide ik regelmatig slaapdiensten (niet dat ik een oog dicht deed in dat benauwde dienstkamertje ).
By the way: wij mogen niet meedoen, ze zoeken alleen werkende ouders met een werkende partner. Ons soort ouders zijn weer van een ander soort
Mamarijke
03-11-2011 om 18:59
Geloof?
Vraag me af wat de vragen over God in dit onderzoek betekenen.
Egel
03-11-2011 om 19:18
Ingevuld
..de vragen vind ik ok, hoewel het goed zou zijn als iets meer achtergrond / hulp van partner zou worden gevraagd. Groeten, Egel
ondernemer
03-11-2011 om 19:57
Hahaha
Ook uitgesloten van deelname, man en ik werken beiden als ondernemer, dus geen betaalde' baan' dus heb 'nee' ingevuld
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.
03-11-2011 om 23:23
Bedankt voor deelname
Bedankt voor de medewerking! Als het onderzoek is afgerond kunt u een mail sturen naar [email protected] voor de onderzoeksresultaten.
mirreke
04-11-2011 om 12:17
Als je het onderzoek invult krijg je aan het eind de gelegenheid je emailadres achter te laten en krijg je de resultaten vh onderzoek thuis.
mirreke
04-11-2011 om 12:19
Ook ingevuld
Tja, dat mensen zonder partner niet mogen meedoen, dit is een onderzoek dat duidelijk specifiek gericht is op mensen die samen met een partner hun gezin en werk in balans (proberen te) houden. Er zijn ongetwijfeld ook weer onderzoeken die juist niet gericht zijn op stellen, of op mensen met kinderen, of op mensen met kinderen in een bepaalde leeftijdscategorie. Enz. enz.
Beetje zure reacties...
04-11-2011 om 14:45
Onderzoeksresultaten
Ja stom, vergeten bij te zeggen. Half december is het onderzoek afgerond, dan zal ik hier de uitslag op plaatsen. Groetjes
06-11-2011 om 22:39
Onderzoek is afgelopen
Allen hartelijk bedankt voor de moeite van het invullen. We zijn er enorm mee geholpen. We hebben inmiddels voldoende respondenten, dus het onderzoek wordt afgesloten. De resultaten zal ik in december plaatsen. Nogmaals bedankt namens Universiteit Leiden