Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Little Birdie

Little Birdie

22-08-2013 om 21:41

Oproep: heb je te maken met een familieruzie en wil je dit dolgraag oplossen?

[ Betaald bericht ]

OPROEP: Heb je te maken met een familieruzie en wil je dit dolgraag oplossen?

Is de sfeer in jouw familie om te snijden omdat je schoonmoeder het niet eens is met jouw manier van opvoeden? Wordt je nieuwe man niet door je kinderen geaccepteerd? Is je broer te min in de ogen van zijn schoonzussen?

Voor een nieuw tv-programma zijn wij op zoek naar mensen die niets liever willen dan dat de strijdbijl wordt begraven. Met hulp van een professionele coach krijgen de ruziënde partijen op respectvolle wijze de kans om de vete bij te leggen en weer als één familie met elkaar verder te gaan.

Meer info: Littlebirdie.nl/familieruzie

Deadline voor aanmelden: woensdag 28 augustus.

Voor vragen, aanmelden of het doorgeven van tips: mail naar [email protected]. We horen graag van je!

en wat voegt dit toe

aan al die andere programma's over familie/ burenruzie's. Ik zou zeggen; maak eens een programma over ruzie's die zonder een camera zijn bijgelegt.

-Flupke-

-Flupke-

23-08-2013 om 10:40

Sjonge jonge....

hoezo een NIEUW programma?

Ik zeg

Bonje met de buren (RTL4) en Het Familiediner (EO).
Wat hebben jullie daar nou nog aan toe te voegen?

Gratis tip

Ik zou dit idee natuurlijk kunnen verkopen, maar ik ben in een gulle bui en geef het gratis weg: een nieuw programma "reality-slachtoffers" - hoe is het werkelijk gegaan bij al die verschillende programma's, en wat waren de gevolgen vna e.e.a.. Daar moet toch een langlopende serie inzitten, lijkt mij zo.

Groeten,

Temet

Mijn idee....

OPROEP: Heb je te maken met Jeugdzorg en wil je dit dolgraag oplossen?

Voor een nieuw tv-programma zijn wij op zoek naar mensen die niets liever willen dan af komen van Jeugdzorg? Met hulp van een professionele coach krijgen jouw gezin en Jeugdzorg de kans om in kaart te brengen wat er nodig is om Jeugdzorg de deur uit te krijgen en verder te gaan met jullie leven.

Ik kan niet alleen garanderen dat deze tv een prachtige trekker zal zijn voor iedereen die beneiuwd is naar andermans leed, maar ik kan ook garanderen dat je op deze manier echt iets voor mensen kan doen. Tot noch toe is de media schuw voor de wijze waarop bureau jeugdzorg werkelijk haar werk doet en hoe hele gezinnen daarin klemlopen en wanhopig proberen te voldoen aan de (onduidelijke) eisen van jeugdzorg in de hoop ooit met rust gelaten te worden/kinderen terug te krijgen. En de jeugdzorg, die zou op deze manier wel een kijkje achter de schermen moeten accepteren!

Stenna

Stenna

24-08-2013 om 19:06

Grappig

dat jullie ook zo genoeg hebben van die programma's. Ooit zei ik als grapje dat er ook zo'n soort een programma moest komen voor mensen die gaan scheiden, en hup: de woorden waren nog niet koud of het was er echt. Dus wees voorzichtig, Temet en Emine, met jullie goede ideeen!
Verder is hier in huis en in de familie inmiddels een gevleugeld woord, bij ieder meningsverschilletje: "Zullen we het op tv goedmaken?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.