Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Linda

Linda

06-11-2012 om 10:49

Oproep: adviseer andere ouders

betaalde oproep

Het vinden van een goede crèche is behoorlijk ingewikkeld. Wie is nu echt goed en waarom? Vaak vraag je het na de buurt. Maar wat als je net ergens komt wonen? Zou het niet fijn zijn als er een lijstje was, wat anderen ervaren? het advies van andere klanten?

Zou u mee willen helpen aan dit lijstje?

Zou u uw kindercrèche willen beoordelen met een review op een onafhankelijk meningen platform Preferenso?

Wat is een goede kindercrèche in uw buurt?
http://www.preferenso.nl/beoordeel

Kijk mee naar de ontwikkeling van de lijst:
http://www.preferenso.nl/vergelijken/kindercreche

PS met het plaatsen van een review valt ook iets te winnen! Alvast hartelijk dank!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tango

Tango

06-11-2012 om 14:08

Ook uh

Voor dit soort vragen is toch een aparte rubriek oproepen voor onderzoek e.d.???

Sancy

Sancy

06-11-2012 om 17:21

Tango

Dit is een betaalde oproep, dan mag je de rubriek aangeven waarin je de advertentie plaatst.

Tango

Tango

06-11-2012 om 19:32

Dat wist ik niet. Heb me in die regels niet zo verdiept, want ik doe nooit dit soort oproepen

Fransien

Fransien

06-11-2012 om 21:04

Werkt wel

Ik ken Linda van het schoolplein en heb al het nodige aan haar site gehad. Je kunt namelijk ook de zwembaden en vooral de lessen beoordelen en dat kwam aardig overeen met de steekproef op het schoolplein en zo zijn wij overgestapt naar een ander, waar de lessen stukken beter gaan en veel leuker zijn, en waar we er vooral een stuk sneller vanaf zijn (hoewel, dochter is nu aan het zwemmen verslingerd geraakt en gaat zondag afzwemmen voor haar snorkeldiploma). De hele site is gebaseerd op waar krijg ik de beste service voor een goede prijs, op kieskeurig.nl en dergelijke krijg je alleen de laagste prijs en staan geen kinderopvanginstellingen, zwembaden en dergelijke. Ik ga overigens een paar reviews plaatsen over de blokfluitleraressen bij onze muziekschool, zoon en ik balen dat zijn oude juf haar vriend achterna is gegaan naar Duitsland, we missen haar vreselijk want zoon heeft lang zo veel plezier niet meer in blokfluiten en zijn huidige juf spreekt hem echt niet op de goede manier aan. Als er iemand nog een wel leuke en goede blokfluitjuf weet houd ik mij aanbevolen!

Fransien

Fransien

08-11-2012 om 12:08

Linda

Misschien kun je toelichten wat je met je site wil, dat maakt het voor ons helderder wat je bedoeling is.

Waarom help je anderen

Ik vond het dus wel moeilijk toen ik net in een nieuwe stad kwam wonen en niemand kende om te weten wat een goede creche, school, zwemles, dokter, tandarts en kapper en ga zo maar door was in mijn buurt was.

Vaak vraag je dat via via, maar ik ben Preferenso gestart om te zorgen dat je van meerdere mensen hun meningen kunt vinden, daardoor maak je samen transparant wie goede leveranciers en bedrijven zijn en wie niet. Je maakt een vuist samen. Het principe is mooi want doe je het goed dan krijg je meer klanten. Doe je het slecht dan zie je openlijk wat er beter moet. Veel mensen kijken wel op de site maar het plaatsen van meningen kost natuurlijk wat effort en dat doet niet iedereen. Ik wilde het forum proberen om te kijken of ik ouders kan oproepen mee te doen. Groet Linda

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.