Angela
06-04-2012 om 13:35
Onderzoek sociale normen
Beste forumbezoekers,
Voor mijn masterscriptie ben ik opzoek naar ouders die mee willen doen aan mijn online onderzoek. Het onderzoek duurt hooguit 5 minuten en gaat over creativiteit en sociale normen. Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie willen deelnemen.
Klik op onderstaande link om deel te nemen.
https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_3OV7x6vkCqHLYDq
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Angela
Ps. Voor het plaatsen van dit bericht heb ik toestemming gekregen van de forumredactie.
Leen13
06-04-2012 om 17:53
Ingevuld
Maar ik begrijp niet zo goed wat creativiteit te maken heeft met een plaatje met een verboden theeglas.
Ik snap ook niet zo goed hoe je het aanbieden van thee/koffie en/of alcohol kunt veralgemeniseren. Het is voor mij afhankelijk van de context en het is verleidelijk om te vinden dat een ventje van 2 op schoot een reden is om zaken niet aan te bieden of af te slaan maar ook dat hangt er maar net vanaf.
Je kunt je kopje thee ook hoog wegzetten tot je wel even je handen vrij hebt.
cqcq
06-04-2012 om 19:28
Geheugen
Volgens mij gaat het alleen maar om de laatste vragen (geheugen test) en is de rest afleiding.
Gerdina
06-04-2012 om 22:24
Ook ingevuld
Maar wat ik vergeten ben bij opmerkingen neer te zetten is dat ik gerust een kop thee wil als ik een kind op schoot heb, maar dat ik het pas opdrink als het van schoot af is of de thee flink afgekoeld.
Ik denk trouwens dat cqcq wel eens gelijk kan hebben, maar dan heb je nu al de hele clou verklapt cqcq en dat geeft weer een andere waarde aan de uitslag.
Misschien wel interessant om mee te nemen of de test beter is afgelegd na de opmerking van cqcq
Rafelkap
07-04-2012 om 17:27
Ook ingevuld (uit verveling)
Ik kan best thee aannemen, en kind met boek uiteraard ergens anders neerplanten. Of thee tijdelijk ergens anders laten neerzetten totdat ik klaar ben met voorlezen. Dat kon ik niet echt kwijt in het onderzoek.
Verder wil ik geen alcohol krijgen als ik al beschonken ben, of bied ik dit aan als iemand al beschonken is. Lijkt me allemaal vrij logisch.
En hier op het forum zullen de onderzoeksresultaten anders uitvallen dan op een fokforum vrees ik.
Rafelkap
07-04-2012 om 17:29
Oja
en ik drink vrijwel nooit alcohol, dus ik vulde het allemaal hypothetisch in