Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Redactie Ouders Online

Redactie Ouders Online

24-08-2010 om 09:24

Nieuw op de site

Ouders Online: nieuw op de site - 22 augustus 2010

HELP OUDERS ONLINE DE ZOMER DOOR

U doet onze adverteerders én ons een groot plezier
door even te klikken op de onderstaande links.
Daar worden we allemaal beter van! In de eerste
week van september komen er weer nieuwe artikelen.

+ Advertentie - Met blijdschap geven wij kennis...
Een nieuwe generatie luiers is geboren: Pampers Active Fit met DryMax technologie. Pampers' droogste luier ooit, die ook nog eens 20% dunner is dan voorheen.

+ Opvoeddebat - "Moeders houden vast, vaders laten los"
Beschermen en de wereld verkennen... hebben ouders
hierin ieder hun eigen rol? Doe mee aan het opvoeddebat
en geef je mening. http://online.opvoeddebat.nl/

Vriendelijke groet,

Redactie Ouders Online

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wat schiet Ouders Online er eigenlijk mee op?

Het is vast een hele domme vraag, maar ik stel m toch maar: wat voor concreet voordeel levert het OOL op als ik op die domme Pampers- en OC&Wlinks ga klikken?

Ik wil dat best doen als OOL er baat bij heeft, anders laat ik het liever.

Groeten,

Temet

Tijgeroog

Tijgeroog

24-08-2010 om 13:44

Temet

Ik ga er vanuit dat de adverteerders en OOL bijhouden hoe vaak er iemand via de advertentie op de site van de adverteerder klikt. Meer kliks betekent meer advertentie kosten (adverteerders die blijven adverteren, meer gaan betalen)
Het kan natuurlijk ook zijn, zoals met al die google-advertenties, dat er per klik betaald wordt.

Puck

Puck

24-08-2010 om 16:33

Volgens mij

.. is hier in het verleden ook al eens iets over geweest. Wat ik me herinner is dat OO vaste advertentietarieven rekent. In dat geval ga ik niet klikken of advertenties bekijken. Als er per klik afgerekend wordt dan ga ik met plezier advertenties langs. Overigens: zijn jullie al donateur. Dat kan ook heel goed met 1 of 2 euro per maand automatisch laten afschrijven...

Tijgeroog

Tijgeroog

24-08-2010 om 16:45

Maar puck

De adverteerders houden echt in de gaten hoeveel mensen er op hun advertentie klikken. Als niemand dat doet willen ze in de toekomst niet meer adverteren.

Sja (opvoeddebat)

Wordt dat opvoeddebat niet mede door Ouders Online georganiseerd? Dan wil ik hier toch kwijt dat ik het niveau daarvan vind tegenvallen. Met als dieptepunt dat er een begrenzing aan de lengte van de reacties is, zodat interessante reacties midden in het betoog worden afgekapt.

En op een Pampers-reclame ga ik echt niet klikken. Wij gebruiken milieuvriendelijke luiers waarvoor geen reclame gemaakt wordt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.