Op deze leuke gezinscamping kan je kind eindeloos spelen en jij écht ontspannen - lees hier meer
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Kiki

Kiki

07-08-2009 om 17:44

Niet scheiden, eerst bemiddelen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

11-08-2009 om 22:05

Dus...

knepen ze de kat in het donker

Jujube

Jujube

11-08-2009 om 23:37

Pelle

Je zegt: "Nu is het zo gewoon om een paar weken verkering te hebben, sex te hebben en het weer uit te maken dat die mensen niet leren wat er na de verliefdheid komt."
Bij wie is dat gewoon? En waar haal je dat vandaan?

Kaaskopje

Kaaskopje

12-08-2009 om 02:15

Dat hoeft inderdaad niet zo te gaan

Ik had voor ik verkering met mijn man kreeg ook al het nodige achter de rug. Door mijn 'ervaring' had ik denk ik juist het inzicht dat er met élke relatie wel wat is. Ik denk dat ik daardoor ook wist dat het gras echt niet altijd groener is bij een ander, dus dat het meer de moeite waard is om er zelf het beste van te maken.

Jujube

Jujube

12-08-2009 om 12:22

Pelle

Jij komt met een heel boude uitspraak en ik ben benieuwd waar je dat vandaan haalt. Dat men nu anders met relaties omgaat dan 30-40 jaar geleden....deels wel misschien, maar deels ook niet. Toch ben ik benieuwd waarom je denkt dat jongeren na een paar weken verkering sex met elkaar hebben en vervolgens doorgaan naar de volgende. Enige onderbouwing daarvoor lijkt me toch wel op z'n plaats.
Groet,
Jujube

tonny

tonny

12-08-2009 om 12:45

Losse relaties

Nou, een aardige indruk geeft het (hier en daar verguisde) eo-programma 40 dagen zonder seks. Daar komen wel degelijk jongeren in voor die weer helemaal moeten wennen aan het idee om te gaan voor één exclusieve persoon. Dat zijn ze totaal ontwend geraakt.
Ik geloof toch echt dat die luchtige levensstijl 40 jaar geleden niet bestond.

Tonny

Tweemaal

Tweemaal

12-08-2009 om 14:38

40 jaar geleden

Hoe het veertig jaar geleden was weet ik niet, maar twintig jaar geleden waren er best van die losbandige types bij. En de jaren '60 staan toch ook bekend om de vrije liefde, make love not war.
Dat verklaart nog niet waarom tegenwoordig zoveel mensen gaan scheiden vanwege het ontmoeten van een soulmate. De afgelopen vijf jaar heb ik in mijn omgeving 5 stellen uit elkaar zien gaan omdat een van de twee niet meer gelukkig was blabla. Die stellen waren 15+ jaar bij elkaar, dus zouden toch moeten weten hoe het werkt. Al tijdens de scheiding of vlak daarna bleek er ineens een geliefde te zijn waar ze altijd al op hadden gewacht.

Tirza G.

Tirza G.

12-08-2009 om 20:23

Het zit gewoon in de lucht

De Breukhoventjes. De Klein Essinkjes. Snif. Allemaal generatiegenoten. Allemaal getrouwd rond mijn tijd

Tirza

Balletmama76

Balletmama76

15-08-2009 om 15:45

Flirtende collegas...

Bij ons in het bedrijf werken meer mannen dan vrouwen, dus een beetje geflirt is er ook, de een of andere schunnige opmerking etc.

Maar de vraag is: Hoe serieus neem je zoiets als vrouw? Ik neem het echt niet serieus, want het is bij ons gewoon een heel ongedwongene omgang met elkaar.

Mijn collegas maken dan nog weleens grapjes over een collega, waar zij steevast van zeggen, dat ie op mij verliefd is of tenminste een erge zwakkte heeft voor mij. Zou i.d.d. best kunnen van zijn gedrag te oordelen - maar ik lig er s'nachts echt niet van wakker! En dat terwijl ie echt mijn smaak zal zijn, dat ik niet bezet zal zijn.

Maar ik weet, wat ik heb en dat zal ik nooit riskieren door en beetje met een collega te scharrelen. Dus een beetje geflirt is nog ok - maar meer niet. Maakt het werk toch lekker interessant...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.