Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
jeltje

jeltje

18-12-2012 om 10:15

Natuurlijk

Natuurlijk zijn er ook andere ouders die er een potje van maken. Dat daar niet wordt ingegrepen vind ik geen argument om het hier dan ook niet te doen. Overigens herinner ik me van enige tijd geleden dat ook bij een morbide obees kind werd ingegrepen.
Wat ik vrij cruciaal vind is dat medisch is vastgesteld dat het niet goed gaat, de artsen ten volle bereid zijn om mee te denken hoe eea binnen het dieet kan worden opgelost, maar moeder dan simpelweg niet meer reageert. Er lijkt van haar kant geen enkele bereidheid om ook wat water bij de wijn te doen ten behoeve van de gezondheid van het kind.

Lees overigens net in de krant dat jeugdzorg een spoedprocedure voor uhp is gestart. Of dat nou de juiste weg is weet ik ook niet. Want dat zij een liefdevolle moeder is geloof ik zo. Alleen wel eentje die haar kind schaadt.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Geen enkele ouder

Bijna geen enkele ouder schaad zijn kind bewust. Vaak is er een psychische oorzaak, intelligentie probleem waardoor men gewoon de mogelijkheden niet heeft.

Ik ken ook weinig ouders die zelf zeggen ik doe het niet goed, hier is het niet goed voor mijn kind, ik zoek een betere oplossing....

Aan jeugdzorg de taak om te zorgen dat er het beste gebeurt voor het kind. Niet ingrijpen heeft grote gevolgen voor een kind, ingrijpen heeft ook grote gevolgen voor een kind.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.