Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
24-02-2013 om 19:10
Een tijdje terug las ik hier bij OO een stuk van een moeder van een transgender kind. Ik kan het helaas niet meer terugvinden. Maar vandaag was ik in Haarlem in het Dolhuys en daar was een tentoonstelling: verken de grenzen tussen man en vrouw. Ik moest gelijk aan deze moeder denken. Hoewel het museum eigenlijk voor 12 jaar en ouder is (over psychiatrie) is dit misschien wel een mooie tentoonstelling voor haar en haar kind. De tentoonstelling duurt nog tot 10 maart. www.hetdolhuys.nl
24-02-2013 om 21:25
Mariar
In het archief is het draadje nog terug te vinden. (Ik dacht dat ik het ook kon vinden door bij "alleen berichten van de laatste xx dagen" 60 ofzo in te vullen, maar kennelijk werkt dat niet zo). In ieder geval, bedankt. Eens kijken of zoon en zussen geinteresseerd zijn.
24-02-2013 om 21:26
Mariar
En alles goed met je zoon? Helemaal blij en geen acceptatie-problemen oid bij klasgenoten?
25-02-2013 om 11:01
Fijn
Oh wat fijn dat jij nog weet wie het was Moeoo. Ik hoop ook dat alles goed gaat met je zoon Mariar. Ik moest echt aan je denken daar. Het gaat ook over homosexualiteit maar dus ook over transgenders en transsexuelen. Het is niet heel erg groot maar meer dan ik ooit ergens gezien heb.
25-02-2013 om 11:04
Ook puberbrein trouwens
Er is ook een aparte tentoonstelling over het puberbrein trouwens. Heel leuk, vooral voor pubers.