Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
23-03-2011 om 12:32
Werk je en heb je een werkende partner? Doe dan mee aan een leuk onderzoekje over werk en gezin van de Universiteit Utrecht, ontvang een gratis tijdschrift naar keuze en maak kans op een gezellig etentje voor twee!
meld je aan door een e-mail te sturen naar [email protected]
23-03-2011 om 12:38
Leuke wedervraag
Doe je een onderzoek op dit forum? Vraag dan toestemming aan forumbeheer. Stuur een email aan hen via de link op deze site. Daarna beantwoorden we vragen....
Groet, Mamvantwee
23-03-2011 om 12:51
Excuses
Hoi Mamvantwee,
Ik had naïef aangenomen dat dat geen probleem zou zijn. Ik heb bij deze alsnog een mailtje gestuurd naar forumbeheer.
Bedankt,
Chris
23-03-2011 om 12:54
En...
Wat staat me te wachten na het sturen van een e-mail? Een korte online vragenlijst, of zes studenten met een videocamera een maand lang bij ons over de vloer?
23-03-2011 om 12:55
Valt mee
Haha, geen zorgen, het is slechts één online vragenlijst die u 's avonds invult.
Chris
23-03-2011 om 13:35
Met toestemming!
Bij deze heb ik toestemming om het onderzoek hier af te nemen. De vragenlijst over werk & gezin is online in te vullen, aanmelden kan door een email te sturen naar [email protected]. Na het invullen van de vragenlijst ontvangt u een gratis tijdschrift naar keuze en maakt u kans op een gezellig etentje voor twee.
Alvast bedankt!
Chris Janssen, Master Student Universiteit Utrecht