Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Leesgedrag en kinderboeken

Beste ouder/verzorger

Ik ben student Commerciele Economie aan de Avans Hogeschool te Breda. Momenteel ben ik bezig met met het in kaart brengen van de markt van kinderboeken. Hierbij focus ik me op de kinderboekenclubs. Om hier een beter beeld bij te krijgen zou ik u willen vragen om de volgende enquete in te vullen. Hiervoor heb ik toestemming van de Forumredachtie van www.ouders.nl.

https://docs.google.com/spreadsheet/embeddedform?formkey=dDdHX3ItZ1RHaHpKaUUzZmlIeEJ0bFE6MQ

Het zal enkele minuten in beslag nemen. Er zal vertrouwelijk met uw informatie omgegaan worden.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
krin

krin

21-03-2012 om 09:37

Het regent enquêtes hier

Heb hem ingevuld, al zul je er weinig aan hebben, zonder boekenclublidmaatschap of enige belangstelling voor dezulks.
'Apart' heeft maar een p, overigens. En je titel mag wat preciezer, aka eerlijker: je onderzoekt geen leesgedrag, maar peilt de interesse voor kinderboekenclubs.

cqcq

cqcq

21-03-2012 om 09:44

Kinderboekenclubs?

Wat is er mis met gewoon lid zijn van de plaatselijke bieb? Ik kan me niet voorstellen dat een kinderboekenclub het lezen stimuleert (daar wordt je toch alleen maar lid van als je al graag leest denk ik).

Puck

Puck

21-03-2012 om 20:37

Ook gedaan

En ook ik heb geen enkele interesse in boekenclubs. Ik was dan ook blij met de vrije tekstvelden bij de optie anders: daar kon ik mijn ei in kwijt.
Verder vond ik het een netjes opgezette enquete, alleen wordt je als je geen interesse heb in boekenclubs doorverwezen naar vraag 14 (hoeveel wil je per maand besteden). Ehhh, nou, niets. Volgens mij wil je doorverwijzen naar vraag 15.

Ook ingevuld

Nette enquête, dat wel. En hij kostte inderdaad weinig tijd

Overigens...

...zitten er inderdaad een paar storende fouten in. Apart moet met één p, "zo u" moet "zou u" zijn. En om eerlijk te zijn vind ik de term "kindjes" een beetje mal. Mijn zoon van 12 vind ik echt geen "kindje" meer. De beide anderen, ook boven de 8, vind ik ook al geen "kindje" meer

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.