Brr.. Koud! Check onze hacks om je kind lekker warm én gezond te houden
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
tante Sidonia

tante Sidonia

21-06-2016 om 00:35

kraamvisite

Ik ga op kraamvisite bij iemand die een dochter van 2 heeft en een van 12. Voor de 2 jarige is een cadeautje niet zo moeilijk, voor een 12 jarige is dat andere koek. Of kan ik met alleen een cadeautje voor de baby en de peuter gaan?

Wilgenroosje

Wilgenroosje

21-06-2016 om 05:37

Tante Sidonia

Ik zou voor beide andere kinderen iets meenemen of anders alleen iets voor de baby.

Onze dochter van die leeftijd is dol op kleurplaten voor volwassenen, nagellakjes, doucheschuim, plantjes voor haar kamer, milka chocola, washi-tape, enz.

Mijn zoon

Zou je blij maken met een reep van Tony Chocolonely.
Ik zou idd geen kind overslaan, ook niet als het al groter is.

Tilly

Tilly

21-06-2016 om 09:28

envelopje

Geef de oudste een briefje van 5 euro, geluidscompensatie o.i.d.? Ik zou er wat grappigs van maken voor die leeftijd.

Dees

Dees

21-06-2016 om 10:25

alleen de baby

Neem een cadeautje mee voor de baby de andere kinderen hebben hun eigen verjaardag.

Vesper Lynd

Vesper Lynd

21-06-2016 om 10:39

Baby

Ik koop meestal een voorleesboek maar daar heeft de puber natuurlijk weinig aan terwijl het voor de jongste twee wel leuk is. Ik zou een iTunes kaart kopen van 5 euro, of een Intertoysbon.

Vesper Lynd

Vesper Lynd

21-06-2016 om 10:40

Haha

De titel van mijn vorige bericht is nogal een tang op een varken

Dan alle twee.

Of alleen iets voor de baby of ook voor beide andere kinderen. Eentje overslaan klinkt niet gezellig.

Kaaskopje

Kaaskopje

22-06-2016 om 09:02

Kleinigheidje

Je hoeft echt geen dure cadeautjes voor de andere kinderen te kopen, zolang je maar laat zien dat je hen niet vergeet.

Voor de oudste zou je een meidenblad kunnen kopen. Ik zie dat er een Tina Zomerboek 2016 is. 5,99.
Voor de jongste kun je nog prima iets als een knuffel meenemen. Iets om zelf rond te dragen dus. Bij Intertoys zie ik bijvoorbeeld Beanie Boo knuffeltjes, heel schattig (vind ik dan). De cadeautjes hoeven niet even duur te zijn.

Theeleut

Theeleut

22-06-2016 om 11:11

Ik zou

Of voor alledrie of alleen de baby iets meenemen. Maar dan echt op het niveau chocoladereep van een paar euro. Zo'n zomerboek van 5.99 vind ik al te veel.

Kaaskopje

Kaaskopje

22-06-2016 om 23:08

Snoep

Ik zat vanmorgen na te denken over snoep en ik denk toch dat ik geen snoep meer meeneem naar kinderen, waarvan ik niet weet of dat wel gewaardeerd wordt door de ouder(s).

tante Sidonia

tante Sidonia

23-06-2016 om 09:28

ik heb

voor beide andere kinderen een cadeautje gekocht van 5 euro. Ik vond het toch niet leuk om met niks aan te komen, hoewel het op zich moet kunnen.

Wilgenroosje

Wilgenroosje

23-06-2016 om 09:30

Leuk

Wie vindt het nou niet leuk om af en toe zomaar een cadeautje te krijgen. Leuk dat je het zo gedaan hebt.

Kaaskopje

Kaaskopje

24-06-2016 om 08:52

Leuk

Ze zullen er blij mee zijn. Natuurlijk moet het ook kunnen, maar het is al een tijd waarin alle aandacht naar de baby gaat, dus vind ik het niet overdreven om hen ook iets te geven.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.