Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
22-06-2020 om 19:16
Ligt het nou aan mij of zouden meer mensen dit irritant vinden? Het is zomer en onze buren hebben het gezin van hun dochter in huis genomen. Gezin heeft twee kinderen van 2 en 3. Het gezin plus oma en opa zitten werkelijk altijd in de tuin. Gevolg: wij kunnen vrijwel nooit meer rustig buiiten zitten of eten want altijd zitten zij er met hun lawaai. Vanaf dat het buiten 15 graden is, dus dat is al zo'n twee maanden. Kinderen schreeuwen en huilen maar dat is nooit een reden om even naar binnen te lopen ( deed ik zelf vroeger wel). We kunnen natuurlijk gewoon buiten gaan zitten maar ik heb steeds het gevoel dat ik bij de buren aan tafel zit. Ik zit in hun sfeer, in plaats van in mijn eigen sfeer. Ik begin me steeds meer te ergeren hieraan, maar wat moet ik ermee?
29-06-2020 om 11:45
Zo denk ik
Kikkers vind ik wel leuk klinken. Heb ooit naast een kikkersloot gehad en als ze weer begonnen in april, wist ik dat de zomer er aan kwam.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.