Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Kinderpardon - petitie

Ik las vandaag in de Volkskrant dat een groep bekende Nederlanders vandaag een campagne is begonnen om zoveel mogelijk stemmen te verzamelen voor een 'kinderpardon'. Daarmee willen ze regelen dat jonge vreemdelingen in Nederland kunnen blijven.

De petitie, en meer informatie, is te vinden via de link http://www.kinderpardon.nu

Ik heb hem net ondertekend. Jullie ook?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amar

amar

19-12-2011 om 20:24

Hetzelfde

...ja, ik had hem ook getekend, alleen jouw berichtje las ik daarna pas. Dus zal ik de beheerder mailen met het verzoek mijn oproep weg te halen.
ps ja, ik heb ook getekend.

Kaaskopje

Kaaskopje

20-12-2011 om 01:43

Ik heb de link ook op facebook gezet. Er zijn nu een paar kinderen die aandacht hebben gekregen, maar daarnaast zijn er nog een heleboel die geen aandacht krijgen en die stilzwijgend moeten verkassen in afwachting van de uitzetting.

Hombre

Hombre

23-12-2011 om 14:02

En dan

is het natuurlijk ook weer onmenselijk om de ouders terug te sturen. Dus voor je het weet heb je weer een gigantisch gat in je immigratiewetgeving die een groot deel van de Nederlandse bevolking toch erg graag wil...

Dus die worden weer zachtjes verder in de armen van GW geduwd. Allemaal met de beste bedoelingen natuurlijk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.