Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
01-11-2011 om 19:50
Geachte ouders,
Ik ben een student en doe een onderzoek voor de organisatie Kijkwijzer. Dit onderzoek gaat over het Social Media gebruik van ouders met opgroeiende kinderen. Voor dit onderzoek vraag ik graag uw medewerking. De enquête is geplaatst met toestemming van de forumredactie. Deze link brengt u naar de enquete en de invulling zal slechts 5 minuten in beslag nemen.
http://www.thesistools.com/web/?id=222869" title="verwijzing
naar gedichten maken" target="_new" >enquête
Bedankt!
12-11-2011 om 12:06
Kijkwijzer wil graag uw mening!
Geachte ouder,
Ik ben een studente en doe een onderzoek voor de organisatie Kijkwijzer. Kijkwijzer waarschuwt ouders en opvoeders tot welke leeftijd een televisieprogramma of film schadelijk kan zijn voor uw kinderen. Kijkwijzer doet dat ten eerste met het geven van een leeftijdsaanduiding: alle Leeftijden, 6 jaar, 9 jaar, 12 jaar en 16 jaar. Daarnaast zijn er de pictogrammen die de reden van het advies aanduiden: geweld, angst, seks, discriminatie, drugs- en alcoholmisbruik en grof taalgebruik.
Dit onderzoek gaat over het Social Media gebruik van moeders met opgroeiende kinderen. Met de uitkomsten wil Kijkwijzer de bezoekers van haar website nog beter kunnen informeren met behulp van Social Media. Voor dit onderzoek vraag ik graag uw medewerking. De enquête is geplaatst met toestemming van de forumredactie. Deze link brengt u naar de enquête en de invulling zal slechts 5 minuten in beslag nemen.
Hartelijk dank!
12-11-2011 om 12:51
Ingevuld....
Kleine kanttekening: de enquete gaat volledig voorbij aan het feit dat er ouders zijn die Kijkwijzer helemaal niet willen gebruiken....bijvoorbeeld omdat zij het lang niet altijd eens zijn met de mening van Kijkwijzer.