Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
27-09-2011 om 22:23
..ben ik nou de enige die zich daaraan stoort/die dat opgevallen is?
We hadden een tijdje geen abo, net weer wel. Ik ben gaan tellen. Behalve gewone advertenties stikt het van de product placements. Wat dacht je van vier pagina's gevuld met de uitslag van een prijsvraag met bij elke categorie voor de winnaar weer een A6-grote vermelding van de prijs voor die categorie. Dan nog wat halfhartige 'recensies' van games e.d....
Ik kwam op 29 productvermeldingen, en dat was geloof ik nog exclusief musea en aanverwante 'verantwoorde' zaken.
Ik snap dat de kranten het moeilijk hebben, maar als ze het zó moeilijk hebben dan komt de Kidsweek er hier niet meer in.
27-09-2011 om 23:37
Tja...
...Sinterklaas komt eraan! Ik herinner me van kindertv, vroeger, dat je dan ook platgespamd werd met allerlei reclame...
28-09-2011 om 11:00
Tja 2
Of er staan reclames in, of het blad wordt veel te duur. Mooie gelegenheid om je kinderen te leren omgaan met reclame..
28-09-2011 om 14:06
"omgaan met reclames"
nou, dan kennen jullie me nog niet zo goed van dit forum denk ik.
Daar hoef je bij mij echt niet meer mee aan te komen. Dat doe ik allang en daar ga ik geen 60 euro voor betalen of hoeveel een half jaar KW ook kosten moge.
We hebben een tijd geen Kidsweek gehad, en ik heb de indruk dat het veel meer geworden is, die reclame.
28-09-2011 om 15:25
Beuk
Ja, kan je kwarrig over doen. Maar dat hou ik allemaal niet bij hoor, wie wat al dan niet allang gedaan zou hebben. En of je het nu leuk vindt of niet, reclame houdt een blad redelijk te betalen. Wil je het niet, zeg je op. Overigens lezen kinderen hier de Kidsweek op school, dus ik heb de kosten uberhaupt niet..