Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
vraagster

vraagster

30-11-2010 om 22:39

Je berichten bekijken?

De eerste keer dat ik hier kwam, is 10 jaar geleden. Ik ben wel benieuwd naar de berichten die ik in die tijd geplaatst heb. Is er een zoekfunctie hiervoor ? ik heb niet altijd mijn naam in het berichtje gebruikt. bij ' mijn gegevens' kan ik het niet vinden. bvd !!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
vraagster

vraagster

30-11-2010 om 23:21

Echt jammer!

jammer, maar niks aan te doen , bedankt voor je antwoord

Yura

Yura

01-12-2010 om 08:37

Toch veel

Toch kun je veel terugvinden hoor. Heb er laatst aardig wat uurtjes aan besteed, kom hier vanaf 1997. Alleen van de beginjaren toen ik nog onder eigen naam postte (en bijna iedereen) niet, want toen werkte het forum anders. Is toch regelmatig iemand die jouw nickname noemt in een reactie en dan krijg je ook altijd het startbericht te zien en kun je de hele draad doorlezen. Moet je nog wel al je nicks weten natuurlijk, gelegenheidsnicks bijvoorbeeld weet ik niet meer. Is wel heel leuk om terug te zien, vooral ook hoe je in de loop van jaren anders bent gaan denken.

Ilva

Ilva

01-12-2010 om 15:26

Jeetje

Ik heb het eens geprobeerd, m'n eigen oude berichten terug te vinden. Het is gelukt en jeetje wat een emotionele berichten. Over m'n miskraam, opnieuw zwanger proberen te worden en dan uiteindelijk zwanger. En dat mannetje is inmiddels al weer 10 jaar! En daarna zijn er nog twee bijgekomen en altijd was OO er op de achtergrond bij. Voor alle problemen en fijne dingen.
Ja, had ik 11 jaar geleden maar geweten wat ik nu weet dan had ik zoveel verdriet minder gehad. Bijzonder om terug te lezen.

Tihama

Tihama

02-12-2010 om 09:00

Leuk

Ik heb sinds het begin altijd met mijn naam ondertekend. Eerst mijn eigen naam, daarna mijn nick. Ik gebruik het forum regelmatig om bijv. dingen terug te zoeken over mijn kinderen. Er staan diverse leuke anecdotes over mijn kinderen in. Ik ben een tijd geleden eens bezig geweest om dit in een soort dagboek te gieten. Natuurlijk had ik dat ook op een normale manier kunnen doen, maar toevallig staat het allemaal hier.
Privacytechnisch is het natuurlijk minder, maar ik heb hier nooit iets geschreven waarvan het een probleem zou zijn als het op de voorpagina van de Telegraaf zou belanden. Ook als ik nu 13 jaar terugkijk in de tijd (ik ben begonnen toen ik zwanger was van de oudste) dan zijn er maar weinig 'oei'-postings.

Ik ben eigenlijk eerder verrast dat ik het vaak nog steeds heel erg eens ben met mijn meningen van toen

Tihama

Leuk

gisteravond eens gezocht in het forum en toen kwam ik er achter dat ik afgelopen jaren altijd alle sinterklaaskadootjes al in oktober in dezelfde week aan het overdenken was. Aard van het beestje om alles ver van te voren te plannen

En ik kijk ook wel eens terug naar mijn berichtjes rondom het niet zwanger worden en toen het opeens wel lukte, nog steeds (jongste is bijna 1,5) is dat heel fijn om te lezen, ben ik ook telkens weer zo blij dat het toen lukte en dat ik er niet aan toe durfde te geven, bang voor weer een teleurstelling. En die figuur houdt ons al weken elke nacht wakker, maar is ook zo goed gelukt en lief en grappig en schattig.

Manda rijn

Weet ik nog precies. Ik reageerde toen meer op je vragen over "enig kind zijn". Is dat alweer minstens 1,5 jaar geleden? Help, waar blijft de tijd?

Wil

ja enig kind, ach mijn oudste is geen enig kind meer maar ik vind het heerlijk om even met haar alleen te zijn als de jongste slaapt of samen met haar een uitje te doen, net als vroeger. Ja gek hè, de tijd is omgevlogen afgelopen jaren. Ja 1,5 jaar en 9 maanden zwangerschap verder. Ik bedacht mij laatst dat ik hier ook al 8 jaar rondloop op oo !

Asa Torell

Asa Torell

02-12-2010 om 22:20

Manda

Ik heb dat draadje van jou laatst ook nog weer eens zitten doorlezen, ik werd er weer ZO blij van! En nog steeds trouwens, van de blijdschap die sindsdien uit je berichten over je dochters spreekt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.