Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
P

P

30-11-2011 om 17:43

Is dit nieuws?

http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/article/detail/3058035/2011/11/30/Amerikaan-laadt-boodschappen-in-maar-vergeet-baby.dhtml

Waarom is dit nieuws? Volgens mij overkomt een kwart van alle ouders zoiets wel een keer? De ene keer laten ze ze op school achter of op de psz, of in een winkel?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Geen nieuws

ik vind het geen nieuwswaardig voorval. ook al omdat het niet in NL is gebeurd.

Maar overkomt echt een kwart van alle ouders zoiets? Volgens mij niet. Mij is het nog niet gebeurd en ik ken ook niemand waarbij dat wel is gebeurd. Het lijkt me meer een uitzondering, gelukkig maar, want het had ook heel fout kunnen aflopen.

Rafelkap

Rafelkap

30-11-2011 om 18:49

Typisch

Dit is nu typisch AD nieuws, waarschijnlijk herhalen ze dit soort berichten (met kleine wijzingen) omdat de lezers dit kennelijk willen lezen. (nee nee P., nu heb ik toch geen vieze woorden genoemd )

Tijgeroog

Tijgeroog

30-11-2011 om 19:36

Gebeurt vaker

Ook op OO, kijk maar eens bij de oude blunder-draadjes waarin verschillende kinderen in winkels, auto's, scholen en kdv-en achterblijven.
En gisteren in de kleedkamer van het zwembad kwam een moeder binnen, met een stel kinderen. Een van de kinderen (peuter) bleek van een moeder te zijn die al in de kleedkamer zat, die had tot op dat moment nog niet gemerkt dat ze een exemplaar miste. (niet in het zwembad hoor, maar buiten bij de speeltuin naast het zwembad ofzo)

Rafelkap

Rafelkap

01-12-2011 om 11:01

Ja maar in de V.S. moeten ze ook de kranten vullen toch? Die zullen ook wel putten uit een vat met sterke verhalen die het goed doen bij de lezers(en waarschijnlijk best wel eens echt gebeurd).
Tip: lees een andere krant. Hoewel je dit niet echt kan voorkomen, de nrc heeft ook glossy bijlagen

Gemakzucht

P, dat is volgens mij inderdaad een foute vertaling, "Social Services" is inderdaad iets kinderbeschermingsachtigs. En zeker geen sociale dienst (vraag me af of je in de VS een sociale dienst hebt).

Dit soort berichten zijn volgens mij vullertjes, voor als er onderaan de kolom nog een gaatje zit. Las laatst toevallig ergens dat ze daar in vroeger tijden wel gefingeerde nieuwsberichten voor gebruikten, met verzonnen treinongelukken in Verweggistan etc.

De site van ik meen Het Parool heeft een rubriekje 'opmerkelijk' dat eigenlijk uitsluitend gevuld is met dit soort berichten, vaak van twijfelachtige nieuwswaarde. Misschien is er wel een internationale site voor. Stufftofillupyournewspapercolumn.com ofzo

Groeten

Temet

Rafelkap

Rafelkap

01-12-2011 om 19:42

Ik concludeer niet dat jij alleen het AD leest, maar dat je blijkbaar wel het AD leest.
En als je je eraan ergert, kan je het ook niet lezen.
Maar ik kan me je verbazing wel voorstellen, dat is dan ook misschien de aantrekkingskracht van die krant.
(en niet meteen weer boos worden hoor, ik ben geen kwaaie piet)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.