Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Greetje

Greetje

14-09-2010 om 23:16

Ik 'greetje' startte een topic op 23-12-2008 met de titel ' zwanger van 4e kindje, man wil het niet'

Ik stond toen voor de zware keus, een abortus laten doen,of scheiden. Met kerstmis is mijn man gelukkig bijgedraaid, en zijn we er uit gekomen. Het kindje was welkom. En een kerstwonder is het gebleken.

Ik kreeg reacties van deze mensen
'even zonder' 'm@ '( je schreef over je leven in israel, kippevel, het is wel sterk.. want dit kindje is joods ) 'juliette',' maxime ',' lieuwkje2 ' ' dirksmama' 'beele' 'dolores' 'jessicah' 'sonja' 'kiki'. En ook 'tonny' 'sanneke*' 'zo' 'knurf'' ' geerke' 'lotje'

Ik wil jullie allemaal bedanken !

Terugkijkend op een heftige anderhalf jaar, IS het een zegening gebleken, en voor al die onoverkomelijke zaken is uiteindelijk toch een oplossing gekomen. Die auto voor 6 personen, dat extra bedje, die extra mond, en de extra kinderopvang.. de trotse papa niet op de laatste plaats . Hij heeft me ook goed gesteund tijdens de zwangerschap. We zijn gewoon heel erg gelukkig, klinkt erg duf, maar het is zo.

We zijn zo geweldig dol op dit kleine gezonde ventje, ik heb, werkelijk waar, nog nooit zo'n zonnig en vrolijk kind gezien. Hij is net 1 jaar geworden en het afgelopen jaar was druk, met het kleine leeftijdverschil tussen nummer 3 en 4 van 14 maanden, maar het maakt allemaal niet uit, het is onbetaalbaar wat we ervoor terug hebben gekregen.

Ik wil iedereen bedanken die toen op mijn verdrietigste en eenzaamste dagen van mijn leven de moeite heeft genomen om mijn verhaal te lezen en te reageren, in deze 'wereld waar iedereen maar voor zichzelf leeft', heb ik warmte en medeleven ondervonden op deze website. xxx voor jullie allemaal ! ps, mijn man heeft zich laten steriliseren, dat boek is nu echt dicht ! Geeft een hoop rust. Liefs van Greetje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kiki

Kiki

15-09-2010 om 07:38

O wat leuk die terugkoppeling

Geweldig leuk Greetje!
Wat ben ik blij dat jullie gelukkig zijn met jullie zessen!

Maxime.M

Maxime.M

15-09-2010 om 08:17

Goed nieuws

Goed om te horen Greetje, fijn zo'n goede afloop.
Veel geluk voor jullie allemaal!

Maxime

tonny

tonny

15-09-2010 om 08:34

Dank voor je bericht!

wat fijn dat je ons vertelt hoe het verder is verlopen en hoe goed jullie het hebben met elkaar. Fantastisch zeg!

Fransien

Fransien

15-09-2010 om 10:18

Sterilisatie

kan ook mislukken weet ik nu ik op punt van bevallen van de vierde sta, laat je man goed controleren en ga na een jaar terug voor een extra controle! En ik ben ook blij met de vierde die nog moet komen, en mijn man ook, al baalt hij wel van de sterilisatie, vond hij namelijk niet zo'n prettige ingreep. Ik ga nu voor de sterilisatie, dan moet het toch een keer lukken .

Puck

Puck

15-09-2010 om 12:01

Leuk en wat betreft sterilisatie

Wat leuk Greetje, dat je nog laat horen hoe het allemaal gaat. En wat sterilisatie betreft. Mijn overbuurvrouw is verloskundige en die pleit ervoor om iedere 5 jaar te laten controleren. Niet na 1 jaar, maar vooral na langere tijd kan er spontaan herstel optreden.

Goed nieuws

hoewel ik destijds niet heb gereageerd ,heb ik je draadje wel gevolgd.
wat fijn dat alles uiteindelijk zo,n happy end( of moet ik zeggen ,een happy beginning? heeft gekregen.
geniet van je grote gezin!

Sterilisatie

Ik ben nu hoogzwanger van de derde die ook verwekt is terwijl mijn man gesteriliseerd is. Een extra test na een periode van een jaar of zelfs langer kan je het toch niet mee uitsluiten. Wij hadden in augustus een test in handen die schoon was en in december ben ik al zwanger geraakt, dus zo snel kan het ook gaan!!
Mijn man is ondertussen opnieuw gesteriliseerd en ik laat het ook doen, want alleen hij vertrouw ik niet meer!
Super trouwens Greetje!! Ik ben inderdaad ook erg blij dat we er samen nu van kunnen genieten, want het had ook heel anders kunnen zijn.
Gr Lied.

Puck

Puck

16-09-2010 om 11:21

Lied

En hoe lang was je man al gesteriliseerd toen je zwanger werd? Veel geluk met je derde kindje.

Puck

Begin mei is hij geopereerd, in juli een negatieve test (waar heel weinig activiteit op was te bespeuren) En in augustus opnieuw getest en toen was er geen activiteit. In december ben ik zwanger geraakt.
Nu met smart op het wondertje aan het wachten!
Groetjes Lied.

Emmawee

Emmawee

16-09-2010 om 22:51

Ik ben helemaal ontroerd door je bericht Greetje. Ik weet niet precies waarom, maar het grijpt me gewoon aan. Ik wil jullie heel veel geluk wensen met jullie kinderen en met elkaar!
Groetjes, Maw.
(Dit zou Beatrix moeten lezen!)

Puck

Puck

17-09-2010 om 09:25

Lied

Puckman moest 2 negatieve testen hebben (=helemaal schoon, heel weinig activiteit of alleen dode zaadcellen/stukjes zaadcellen is een positieve test)voordat het sein veilig gegeven werd. Puckman is ook in mei onder het mes gegaan en werd pas in december echt veilig bevonden. En in die tussentijd iedere 4 weken maar weer met een potje kledder naar het ziekenhuis om te laten testen.

Puck

Dan is dat bij jullie wel veel beter geregeld! Er werd ons niets anders dan dit verteld en wij vertrouwde erop dat het zo goed was. Neemt trouwens niet weg dat als we het 10x (bij wijze van) hadden laten controleren het dan niet gebeurd was. Man's zaad was ook na bevruchting zo laag dat het sowieso een wonder is en we allebei ontzettend vruchtbaar zijn. Speling van het lot noem ik het maar. Er wordt wel te vaak aangenomen dat je 100 procent veilig bent wat dus niet zo is!
We zijn er nu ontzettend blij mee, maar het had zoals ik al zei ook heel anders kunnen lopen.
gr Lied.

Leuk om te horen dat het goed gaat...

ik was zelf onverwacht zwanger van de derde en baalde daar aanvankelijk van. Een vriendin heeft toen tegen me gezegd dat "onuitgenodigde kinderen veel goeds met zich meebrengen in het gezin". Het is misschien bijgeloof maar hier klopt het echt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.