Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Marloes Jager

Marloes Jager

11-12-2011 om 13:03

Hulp bij afstuderen.

Beste ouders van ouders.nl,

Mijn naam is Marloes de Jager en momenteel bezig met afstuderen binnen de Master Persuasieve Communicatie aan de Universiteit van Amsterdam. Om succesvol te kunnen afstuderen ben ik bezig met mijn afstudeerscriptie waarbij ik onderzoek doe naar de mening van ouders over opvoeding. Hiervoor heb ik heel veel respondenten nodig die binnen mijn doelgroep vallen: Ouders met kinderen in de leeftijd van 4 tot 18 jaar.

De link naar mijn vragenlijst is de vinden op www.bit.ly/scriptieonderzoek

Jullie zouden mij enorm helpen als jullie de vragenlijst voor mij willen invullen, dit duurt slechts 10 minuten.
Ik heb toestemming van de forumbeheerder om mijn oproepje in deze rubriek te plaatsen.

Mijn dank is bij voorbaat groot!
Groetjes, Marloes

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Angela67

Angela67

11-12-2011 om 15:01

Marloes

Marloes,
ben helaas afgehaakt bij de twee vragen die gaan over 'ik vind gezonde voeding voor mijn kind . . '> op zich vind ik de manier waarop je achter mijn mening wilt komen wel aardig gevonden, maar de bijvoegelijke naamwoorden waar ik uit kan kiezen passen wat mij betreft niet bij de stellingen en ik mocht ook niet invullen 'niet van toepassing'.
Groet,
Angela

Wat een hoop vragen

Maar alles braaf naar eer en geweten ingevuld, Succes verder!

Ja ik vond het ook erg lang

Misschien is het handig om tijdens het invullen van de enquête erbij te zetten op hoeveel procent je zit. Ik had nu het idee dat er geen eind aan kwam. Maar misschien was ik al bijna klaar. Ik ben afgehaakt bij de vraag over de lengte en het gewicht van mijn kinderen. Ik kan dat alleen bij benadering zeggen, dus daar heb je niet veel aan. succes verder.

koentje

koentje

12-12-2011 om 10:43

Jij wil

onze mening weten over voeding, niet over opvoeding! Misschien wel over opvoeding mbt voeding...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.