Op deze leuke gezinscamping kan je kind eindeloos spelen en jij écht ontspannen - lees hier meer
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Ykinas

Ykinas

26-07-2010 om 09:55

Het regent...

Joepie.. Na snikhete schooldagen hebben we hier in het zuiden nu eindelijk ook vakantie. Maar de weergoden zitten ons behoorlijk tegen; regen, al op de eerste vakantiedag. En er volgen nog veel meer buien deze week. Het lijkt er op een regenachtig weekje te gaan worden.
Dus de grote vraag is nu.. wat gaan we doen? Vanwege tijdelijke krapte in de portemonaie mag het niet te veel kosten. Zelf ben ik op dit gebied niet zo inventief, dus ik zou zeggen; kom maar op met de ideeën.
Ykinas, regio Eindhoven

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier ook regen

..en ze hebben de totale vrijheid om te schuiven met banken en salontafel gebruikt om een groot kasteel te bouwen waar ze nu met slaapzakken op/in zitten.

Gaat beter dan ik dacht!

reina

reina

26-07-2010 om 10:06

Bijv

Ja, dat is wel sneu, zuiden vakantie en het regent.... (zelf vind ik het, na 2 hete vakantieweken niet erg). Maar wat ideeen: hut bouwen van bijv een tafel oid met daarover heen kleden of dekbedhoezen. Restaurantje spelen, zelf lekkers maken van crackers, broodbeleg, fruit etc en bijv ranja (dat kan veranderen in elk drankje ). Zelf echt koken en op een mooi gedekte tafel (met zelfgemaakte menukaarten uiteraard) met elkaar eten vanavond. Bioscoopje spelen, met popcorn in een donkere kamer films kijken. Een 'lekker lang' spel zoals monopoly. Woordzoekers en kleurplaten uitprinten. Foto uitprinten en zelf mooi lijstje erom heen maken (kleuren, papiersnippers plaken, macaroni en granen plakken etc)

Brianna F

Brianna F

26-07-2010 om 12:45

Jammer

Eindelijk vakantie, regent het dat het giet. En er is hier in het dorp een hele week kindervakantiewerk met spellen, speurtochten en verdere buitenspeel activiteiten.
Erg jammer.

Ykinas

Ykinas

26-07-2010 om 13:37

Balen

Vind het ook echt jammer. Wat zonde van die kindervakantieweek, Brianna. Die valt aardig in het water zo.
Hier hebben we het verveelprobleem inmiddels opgelosd. Heb een hut voor ze gebouwd onder de tafel. Met lakens etc. Lampje er in en tekenen maar.. Was toch zeker een half uur leuk! (dat is al heel wat hier)
Inmiddels hebben we lekkere worstenbroodjes gegeten en is ook de jongste weer wakker. We gaan zo naar de supermarkt en als de oudsten zich weten te gedragen daar, dan maak ik popcorn voor ze na afloop.
Zal mij benieuwen

reina

reina

27-07-2010 om 08:35

Valt mee

Als ik de berichten voor de komende dagen bekijk valt het volgens mij best mee, regen, maar zeker ook mooie dagen! Op het moment is het hier heerlijk zonnig (gister was het een echte regendag).

Puck

Puck

27-07-2010 om 08:46

't zijn vooral buien

Volgens mij worden er vooral buien voorspeld en dan kun je (vind ik) vrij makkelijk dingen ondernemen. Een kwartier schuilen voor een bui is goed te doen. En na een vette regenbui vanmorgen schijnt hier nu ook alweer de zon en gisteren viel het waar ik zat ook reuze mee. En dat is gek want Reina woont ca. 30 km bij mij vandaan en Puckman werkt 20 km de andere kant op en die hebben de hele dag regen gehad. Ik niet....

Tirza G.

Tirza G.

27-07-2010 om 11:44

Hier niks

Gisteren overdags niks (prachtige dag eigenlijk), vannacht regen, nu bewolkt maar wel droog.

Reporting in from Zeeland.

Tirza

reina

reina

27-07-2010 om 12:22

Vandaag

Stralend weer, net met man en zoon heerlijk in de zon koffie gedronken op een terrasje aan het water!

Nasha 1st

Nasha 1st

27-07-2010 om 12:27

Ik wist wel

dat ik beter in Zeeland kon wonen....hier heel de dag al bewolkt...Zit je in de buurt van Ouwerkerk Tirza? Daar is zoon nu, hoop dat hij mooi weer heeft!

Bastet

Bastet

27-07-2010 om 13:44

Live vanuit....

Live vanuit Zoetermeer:het is hier bewolkt,droog en klef.
Bastet

Tirza G.

Tirza G.

27-07-2010 om 14:52

Nasha

Op de natuurcamping Nasha? Het is hier nu bewolkt, maar droog. En best warm

Tirza

Nasha 1st

Nasha 1st

27-07-2010 om 16:28

Tirza (ot)

is die er dan? Vertel!

Nee, zoon is er op de logeerboerderij deze week...

Niny

Niny

27-07-2010 om 16:49

Brabant meldt zich...

Het is hier somber en de ballonvaart die we zouden gaan maken gaat niet door. Ik baal als een stekker.

Niny

Jade

Jade

27-07-2010 om 21:13

En hier live vanuit....

...Friesland: het plenst (ik wil teru-hu-hug naar Spanje

tonny

tonny

27-07-2010 om 23:08

Stortregen!

Brrr!

Nasha 1st

Nasha 1st

27-07-2010 om 23:29

In de drechtsteden

lijkt het nog wel mee te vallen tot nu toe...

Klaartje

Klaartje

28-07-2010 om 10:02

En hier

in zeeuws vlaanderen heeft het gisteren een middag wat gemiezerd, maar het was eigenlijk de moeite niet. Nu is het droog. En wij zitten eerlijk gezegd echt wel op een paar dagen regen te wachten, daarna mogen er weer duizend zonnen schijnen
De grote regenbuien zijn overal behalve hier.

Tirza G.

Tirza G.

28-07-2010 om 14:41

Nasha (ot)

www.eurocampings.net

Tirza

Gisteren

Lekker met twee collega's languit in de zon geluncht op een terrasje. Tot zover valt het dus nog wel mee met de regen hier in ZO-Brabant, alleen maandag was het echt baggerweer.

Schijnt nogwel wat slechter te worden om dan vanaf medio volgende week weer op te knappen.

Hoop er maar het beste van want dan gaan we camperen en als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan camperen in de regen....

Nasha 1st

Nasha 1st

28-07-2010 om 22:06

Tirza (ot)

volgens mij had ik een ander idee van een natuurcamping woehahahahahaha

Maylise

Maylise

29-07-2010 om 00:41

Juiste moment

Wij zijn dus net op het juiste moment op vakantie gegaan. Toen we nog in Nederland waren was het nog heerlijk warm en ik heb alle regen van de afgelopen dagen gemist. Hier in Beirut is het heerlijk warm, ergens tegen de 40 graden maar wel een verkoelend briesje van zee. Nou ja tussen de uitlaatgassen door dan

Maylise

Engelandvaarder

Engelandvaarder

29-07-2010 om 10:39

Regen, wat is dat?

Hier (Zuid-Oost Engeland) hebben we sinds half juni misschien 4 buitjes van 5 minuten gehad. De tuin geeft het ondertussen op, het gras is geel, de struiken laten hun bladeren hangen en zelfs de bomen hebben er moeite mee.
Je zult zien dat het volgende week, als ik mijn belangrijke deadline achter de rug heb, begint met regenen en dat het dan doorgaat tot we weer naar school en werk moeten.

Kaaskopje

Kaaskopje

29-07-2010 om 19:51

Regen

Nou.. ik weet weer hélemaal wat het is om in de regen te fietsen. Met bákken kwam het maandagavond uit de lucht toen we naar ons hotel bij Beekbergen fietsten. Alsof we onder de douche fietsten zeg maar. We waren zo doorweekt toen we bij het hotel aankwamen dat zelfs mijn onderbroek nat was! Nou ja, het voordeel was dat we met schone kleren rondfietsten dus op de kamer kon ik gelijk wat droogs aantrekken. Vandaag weer een beetje pech. We waren in Groningen en daar heeft het ook even flink geregend. Hier, weer thuis, schijnt de zon.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.