Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Rosa

Rosa

31-10-2008 om 16:06

Het elektronisch patiëntendossier

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Plien

Plien

03-06-2009 om 14:49

En fladder

Je hebt helemaal gelijk!
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR (zo, dat lucht op)

*zennnnnnnnnnnnnnnnn*

Nasha 1st

Nasha 1st

03-06-2009 om 19:29

Uittreksel

was niet eens nodig in ons geval, alle kinderen staan in ons paspoort....daar heb ik dus kopieen van meegestuurd....

Potjandorie

Ik heb dit draadje niet helemaal gevolgd maar zag de posting van Miriam en begrijp nu dat Klink dus kennelijk gezagsregister bedoelde? Wel potverdrie! Dat heb ik inderdaad gedaan, en wel omdat ik dat sneller kon regelen (en bovendien gratis) dan die andere uittreksels. En inderdaad kreeg ik een bevestiging dat bezwaar voor zoon was verwerkt. Zonder mitsen en maren.

Nou ja, een maartje toch: dat ik mezelf niet had afgemeld, en of dat wel mijn bedoeling was. Ik moet daar nog achteraan bellen want ik weet wel zeker dat de bevestiging van mijn eigen bezwaar al maanden eerder binnenkwam. Die moet ik alleen nog even opdreggen uit mijn administratieve moeras

En Fladder, je hebt helemaal gelijk.

Groeten,

Temet

Puck2

Puck2

04-06-2009 om 14:09

Temet, hier ook

Temet, hier ook: vandaag eindelijk de laatstse 2 brieven gekregen met daarbij ook de maar dat mijn man zelf geen bezwaar had aangetekend. Huh? Dat was nou het eerste dat we eind februari terug kregen. Vorige maand kwam ik en nu dus de kinderen. Even gebeld maar (uiteraard) niets wijzer geworden. Of ik die brief van mijn man nog ergens had (ja natuurlijk) en als daar onderaan BVV stond dan was zijn bezwaar zeker verwerkten hoefde ik niets te doen. En of ik niet in de war was met de ontvangstbevestiging? Lijkt me niet want die heb ik al helemaal nooit gekregen. AAAAARRRRGGGGHHHH! Ik hou me maar weer aan mijn oo-mantra's "adem in adem uit laat losssss" en "erger u niet verwonder u slechts"

amk

amk

04-06-2009 om 15:39

Mijn mond viel open

vandaag de bevestiging voor dochterlief. Helemaal zonder haperen verwerkt. Nou, een kleine hapering dan, nooit een ontvangstbevestiging ontvangen.
Er zat slechts 1 copie van onze beider paspoorten bij beide bezwaren. En beiden zijn nu verwerkt.

Echt gezien de verhalen hier sta ik helemaal versteld.
Ook de achterkant van de brief was onbeschreven, dus ik heb ook echt traceerbaar bezwaar gemaakt. Wouw.

Tirza G.

Tirza G.

04-06-2009 om 16:32

Mijn vertrouwen in de mensheid

is weer geheel hersteld. Vandaag plofte hier de brief voor de enige 12-16jarige in dit gezin op de mat. Helemaal goed, helemaal compleet en net als bij Amk: zonder eerdere ontvangstbevestiging en achterkant blanco.

Ik ben een gelukkig mens. En nú wil ik nog graag een inlogcode voor het EPD om zélf te controleren dat ik er echt niet in sta.

Tirza

Rembrand

Rembrand

04-06-2009 om 18:31

Joepie.

Ook hier kwam vandaag de laatste van de vier op de deurmat gekomen.
M.

Sancy

Sancy

04-06-2009 om 18:41

Ontvangstbevestiging en verwerking bezwaar

Ja mensen,het is en blijft een heel gepuzzel schijnbaar om het allemaal goed voor elkaar te krijgen. Maar een deel van de verwarring over ontvangstbevestigingen die niet ontvangen zijn, kan ik denk ik uitleggen.
Zoals al eerder hier vermeld - sterker: volgens mij door Rosa aan de kaak gesteld bij 'onze' 070-contacten! - is er blijkbaar iets fout gegaan met de verwerking van de gegevens waardoor niet alle ontvangstbevestigingen goed gegaan zijn. 'Niet alle' is denk ik een understatement. Om de schade te minimaliseren en de achterstand in te lopen heeft men toen besloten om de mensen die nog geen ontvangstbevestiging gehad hadden, gewoon geen ontvangstbevestiging meer te sturen maar daarvoor in plaats direct een "gecombineerde" ontvangstbevestiging en bericht verwerking bezwaar toe te sturen. Bij mij is dit tenminste het geval. dit heeft een vriendelijke 070-meneer mij aan de telefoon gezegd.
Het is een beetje speculaas, maar ik ben redelijk zeker dat het zo gelopen is. ik heb alleen geen puf om op dit moment dat oude berichtje van mij weer op te duikelen. Het staat wel ergens in deze draad, voor wie trek heeft

Mamvantwee

Mamvantwee

05-06-2009 om 08:58

We houden moed...

Gisteren kreeg ik de bevestiging van de verwerking voor mijn zoon. Dat viel me alweer mee, want voor mijn dochter heb ik eerder deze week al een nieuw formulier met kopie moeten opsturen.
Dankzij dit forum keek ik direct op de achterkant, en jawel, "ze" durven te stellen dat ik geen bezwaar had gemaakt voor mijzelf - ahum: zonder mij had niemand van mijn gezin bezwaar gemaakt!

Ik bel dat 0900 nummer, krijg een vriendelijke, maar enigszins wanhopig klinkende jongeman aan de lijn. Hij stelt de standaard vragen ("nee, ik heb 4 forumieren ingevuld" "ja, met een heleboel kopieën en uittreksels").
Ik vroeg of mijn bezwaar misschien nog in de pijplijn zit, en dat ze daarom mijn gegevens nog niet in "de computer" hadden gevonden?
"Nou, daar moet u eigenlijk niet van uit gaan..."
"O, je bedoelt dat ze mijn papieren gewoon kwijt zijn?"
"Ehh...nou, dat zou je misschien wel zo zeggen he..."

Dus ik heb voor mezelf ook maar weer eens een bezwaar ingevuld met kopie paspoort...we houden moed...denk ik.

O ja, je tweede - derde - vierde bezwaar wel binnen 3 weken opsturen he! "Dan kunnen we het nog op tijd verwerken". Jaja!

Sascha2

Sascha2

05-06-2009 om 20:49

Tis wat

Ook hier dan eindelijk, een maand na de rest, de laatste bevestiging binnen. Ik miste de bevestiging van dochterlief, waarbij ik een uittreksel had meegestuurd. Gezien de verhalen hier hield ik er al rekening mee dat ik opnieuw vanalles zou mogen gaan insturen. Het was bijna een teleurstelling dat het gewoon goed is gegaan

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.