Temet
19-08-2010 om 11:54
Aha
Dat zal zeker meespelen, Shonagh, daar had ik niet aan gedacht. Maar volgens mij gaan de drie Oranjetelgjes op foto's in precies hetzelfde gekleed, en dat lijkt me dan toch ook weer niet nodig: eenzelfde kleurstelling en dan niet te drukke kleding zou toch ook genoeg moeten zijn, lijkt me. Maar goed, ik ben geen fotograaf, dat mag duidelijk zijn.
Groeten,
Temet
Kaaskopje
19-08-2010 om 12:28
Berber
Zoals veel wordt een woord op OO groter dan de werkelijkheid waarschijnlijk is. Ik vermoed dat in de praktijk er niemand wakker van ligt, laat staan het genoeg de tijd gunt om er echt last van te hebben
margje van dijk
19-08-2010 om 12:31
Inderdaad
Ik merk dat ik me ook totaal niet bewust ben van 'gevoelens' die andere mensen hebben over hoe je je kinderen kleedt.
Onze jongens hebben/hadden ook wel eens hetzelfde aan. Ooit hadden ze alledrie een dino-t-shirt met een zwarte broek waar ook nog een tyranosaurus op zat of zoiets (in China gekocht) waar ze helemaal wild op waren zodat ze dat liefst helemaal niet meer uittrokken. Dus dan liep ik met drie jongens in dezelfde dino-outfits op vakantie.
Ik heb me werkelijk nooit gerealiseerd dat andere mensen dan zouden denken dat ik een raar mens ben dat haar kinderen hetzelfde kleedt.
O jee, moet ik me nu met terugwerkende kracht zorgen gaan maken?
Ook nu hebben ze geloof ik nog allemaal dezelfde fleece-jas. Het is niet hun enige jas, en ze kiezen zelf wat ze aantrekken, maar het komt wel eens voor dat ze allemaal toevallig die ene aan hebben.
Ook nooit bij stilgestaan.
Ik geloof ook niet dat ik op die manier naar andermans kinderen kijk, dat ik een oordeel heb als we wel of niet matchende kleren/kleuren aan hebben.
Wat trouwens niet wil zeggen dat ik dat niet in me heb, want ik stop acuut met ademen als ik een echtpaar van middelbare leeftijd ontwaar in precies hetzelfde sportieve jack en dito fietsen met bijpassende fietstassen.