Mamavanjore
29-03-2022 om 13:35
Heb het gevoel dat bonuspapa...
Hoi iedereen !
help!!!
Ik zit ergens mee al een hele tijd en kan met niemand erover praten. Wellicht dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb twee kinderen van mijn ex en heb sinds een jaar een andere vriend. Deze vriend ken ik al heel erg lang dus voelt vertrouwd en is een goede bonuspapa voor mijn kindjes. Kindjes wonen bij mij en gaan om t weekend naar hun papa. Mijn kindjes zijn gek(ker) op hun bonuspapa en zijn ook erg knuffelig met elkaar (mijn kindjes zijn 2 en 6). Mijn vriend en ik wonen niet samen, hij komt paar x in de week langs en heeft zelf geen kids. Zoals ik al zei zijn ze erg knuffelig met elkaar waar ik het soms moeilijk mee heb. Is het normaal dat ze knuffelen of niet? Ze knuffelen immers ook met mij, waarom vind ik het andersom dan ongepaste? Het is vaak zo dat mijn vriend op de bank ligt tv kijken en 1 van me kindjes bij hem komt liggen. Soms op hem, gewoon knuffelen. Het is me al een aantal keren opgevallen dat mijn vriend een erectie heeft nadat mijn kind van z'n schoot afgaat. Dan komt hij gauw tegen mij aan liggen zo van m.a.w. hij krijgt een stijve van mij. Nu is het wel zo dat mijn vriend heel snel een erectie krijgt, mij hoor je niet klagen in de slaapkamer. Een tijdje geleden lagen we in het weekend sochtends (in pyama) met elkaar in bed... mijn dochter lag tegen hem aan en ik dacht dat ik zijn ademhaling sneller hoorde gaan. Ik ging toen bij hem liggen en stuurde mijn dochter naar beneden. Ik ontdekte toen ook een erectie. Zo nog een paar van dat soort situaties... ik weet van mezelf dat ik zwz niemand vertrouw en heel erg achterdochtig ben. Altijd al angst dat m'n kids iets overkomt. Ik let overal op en vaak als je ergens heel erg oplet dan lijkt het ook echt zo te zijn. Daarom heb ik een objectieve mening van iemand nodig voordat ik met hem hierover ga praten. Ik kan me voorstellen dat het een enorme beschuldiging kan zijn als ik hem hiermee confronteer en het blijkt niet zo te zijn. Daarom heb ik ook meer informatie nodig over mannelijke erecties. Kan het zo zijn dat je zonder pedo gevoelens, een stijve kan krijgen dmv knuffelen met je (bonus) kind? Word hij misschien stijf omdat ze per ongeluk langs zijn broek/kruis gaan met hun benen/voeten? Kan dat?? Ik kan hier niet veel info over vinden op internet behalve dat het wel eens voorkomt idd, het is mogelijk. Maar is het normaal? Is het überhaupt waar dat hij een erectie krijgt na het knuffelen met m'n kids? Moet ik dat in vervolg verbieden? Of moet ik hem zelfs de deur wijzen omdat hij een 'pedo' is? Ik weet dat hij een schurft hekel aan pedos heeft maar dat zegt ook niet altijd wat. Please help me out?? Meerdere ervaring hiermee?
AttentiveCobra73
29-03-2022 om 18:56
Blijft mijn vraag waarom dan toch steeds knuffelen als je voelt dat je daar een erectie van krijgt
AttentiveCobra73
29-03-2022 om 18:58
En je typt een heel lang verhaal maar het punt blijft
Het hoort niet
Niet steeds meerdere keren
Mamavanjore
29-03-2022 om 18:59
clivia53 schreef op 29-03-2022 om 18:56:
Blijft mijn vraag waarom dan toch steeds knuffelen als je voelt dat je daar een erectie van krijgt
De vraag is óf hij van de kinderen een erectie krijgt.. ik weet het niet zeker. Wist ik het maar zeker... want dit onzekere gevoel maakt me gek.
Roodkapjeendewolf
29-03-2022 om 19:02
Wat denk je ingewikkeld, hierdoor raak je de weg kwijt. Het gaat (nog) niet om de vraag of hij een pedoseksueel is. In het beste geval krijgt hij een stijve zonder seksuele bedoeling maar dit is ook absoluut niet de bedoeling! Deze situatie moet hij dus zelf voorkomen. Die verantwoordelijkheid moet hij of jij nu onmiddellijk nemen. Dan pas komt het moeilijke gesprek wat zijn intenties en gevoelens hierover zijn en mogelijke keuzes die je moet maken.
MissBobby
29-03-2022 om 19:06
ik heb het voorgelezen aan partner. Hij zegt het absoluut niet bij zichzelf te herkennen dat hij een erectie krijgt als er een kind op schoot kruipt.
Ook dat hij weleens een spontane erectie krijgt maar dat dit lichamelijk is en niet omdat hij dan aan iets opwindends denkt en dat dat ook snel weer weg is.
en dat hij zeker een erectie krijgt als hij opgewonden is.
ook dat hij erg zou schrikken als dit wel zou gebeuren bij lichamelijk contact met een/zijn kind en dan heel gauw uit de situatie weg zou gaan.
goed, N=1 hier maar klinkt logisch
AttentiveCobra73
29-03-2022 om 19:26
Mamavanjore schreef op 29-03-2022 om 18:59:
[..]
De vraag is óf hij van de kinderen een erectie krijgt.. ik weet het niet zeker. Wist ik het maar zeker... want dit onzekere gevoel maakt me gek.
Hij krijgt een erectie als 2 jarige op hem heeft gelegen
Dan laat je een 2 jarige niet meer op je liggen
SophisticatedCaribou75
29-03-2022 om 19:27
Je maakt een heel lang verhaal om te maskeren dat je de waarheid niet onder ogen durft te zien. Een erectie met een kind in de buurt is niet normaal. Punt.
absor
29-03-2022 om 20:25
rode vlag
Mijn man krijgt snel een erectie van mij maar nog nooit van knuffelen met zijn kinderen gebeurd
Een erectie van de wind ofzo is normaal als je in de puberteit zit, daarna is dat niet meer gebruikelijk
Goed dat je je kinderen nooit alleen laat met hem, ik zou dat handhaven en de relatie heroverwegen
Viva-amber
29-03-2022 om 20:50
Waarschuwing Stukje tekst verwijderd. Je kunt ook niet reageren.
Die man is jouw lat-relatie en hij is verder niets van jouw kinderen. Stop om deze mafklapper bonus papa te noemen en geef aan dat je hem alleen nog in de weekeinde wil zien zonder kinderen. Ik kan je voorspellen, dat wanneer dit verhaal echt, hij in no-time opzoek gaat naar een ander vrouwtje met kinderen. Elke pedo wil er open over praten en je gerust stellen dat er echt niets aan de hand is. Hij gaat zijn echte gevoelens nooit in je gezicht toegeven.
Ik heb zelf te maken met misbruik van kinderen om mij heen en het is voor mij volstrekt onbegrijpelijk dat je de rol bonuspapa opdringt aan iemand die niet veilig is voor je kinderen. Waar ben jij mee bezig? Misbruik kan alleen bestaan bij de gratie van de omgeving die daar de ogen voor sluit.
Leuk dat je een fijn seks leven hebt, maar houd je kinderen buiten je lat-relatie. Hoezo weet je niet wat je moet doen?
Je bent toch een ouder om een oordeel te hebben en om hun veiligheid op nummer 1 te zetten? Zelfs bij enige twijfel ga je terug naar 1 op 1 afspreken zonder kinderen. De veiligheid van je kinderen is geen experiment.
Tatemae
29-03-2022 om 21:57
ik sluit me aan bij het merendeel.
Of hij pedofiel of pedoseksueel is dat hoeven we niet te weten.
De meeste kindermisbruikers/pedoseksuelen maken gebruik van de gelegenheid.
Hij krijgt een erectie bij het knuffelen van jouw kind, de kans dat hij een gelegenheid ziet (of al heeft gezien) is te groot.
Als moeder van je kinderen, moet je hen beschermen tegen de vergrootte kans op de gelegenheidsmisbruik.
ToetieToover
29-03-2022 om 22:11
Ik snap je overwegingen niet, TO. Je krijgt nooit zekerheid, tot het te laat is, dán weet je het zeker, achteraf pas. Dat betekent dat je een besluit moet nemen zonder alle feiten te kennen. Mijn keuze zou zijn: de veiligheid van mijn kinderen. Je kunt hem toch nog steeds opzoeken? Hij ligt alleen niet meer op je bank tv te kijken enzo.