Inge
08-05-2012 om 15:30
Gratis kinderfeest winnen? neem deel aan mijn onderzoek!
[ betaalde oproep ]
Beste vaders en moeders,
Momenteel ben ik aan het afstuderen. Ik onderzoek de wensen van gezinnen met kinderen in de leeftijd van 4 t/m 10 jaar oud op het gebied van animatie en entertainment op Nederlandse campings en bungalowparken. Met de resultaten van dit onderzoek kan Animatiewerk.nl gericht inspelen op de wensen van gezinnen met kinderen op vakantie.
Vul de vragenlijst in en win een gratis kinderfeest!
Heeft u kinderen in de leeftijd van 4 t/m 10 jaar oud en bent u in de afgelopen 2 jaar nog op vakantie geweest in Nederland? Help mij dan alstublieft door deze vragenlijst in te vullen. Het invullen van de vragenlijst kost u nog geen 5 minuten van uw tijd.
Als dank voor het invullen van de vragenlijst maken u en uw kind kans op een geheel verzorgd kinderfeest voor 20 kids met minidisco, kindertheater en glittertattoos.
Via de volgende link kunt u de vragenlijst invullen:
http://survey.parantion.nl/index.php?s=1e6ef428dd4b4c8fb90e6339b715b7a5&a=lF
Alvast bedankt voor uw medewerking!
Hanne.
08-05-2012 om 15:57
Toch even piepen
De enquete was snel ingevuld, maar als ik even mag piepen.
De vraag of je in een bungalowpark of op een camping bent geweest tijdens je vakantie is wat beperkend. Ik ben zowel op een bungalowpark als op een camping geweest en daarnaast ook nog van woningruil gebruik gemaakt. Ik wist niet goed wat ik in moest vullen.
Inge
08-05-2012 om 16:01
Begrijpelijk
Dat snap ik heel goed. Ik had erbij kunnen zetten: was uw laatste verblijf een bungalowpark of camping? Campings en bungalowparken zijn de vakantieverblijven waarop ik mij richt in het onderzoek. Bedankt voor het invullen!
bibi63
08-05-2012 om 21:25
Wat ik miste in het onderzoek
De facaliteiten op een park. Animatieteams zijn 1 ding, maar wat ik (en kind) vooral belangrijk vinden zijn de algemene facaliteiten: leuk zwembad, goede en uitdagende speeltuintjes, midgetgolfbaan enz. En uiteraard kan een animatieteam ook van die facaliteiten gebruik maken om iets te organiseren.
Gr. Bibi
Inge
08-05-2012 om 22:28
Reactie op het bericht van bibi
Beste Bibi,
Bedankt voor de reactie. Natuurlijk zijn die faciliteiten belangrijk voor kinderen en kan het animatieteam daar iets mee doen.
Maar het was niet het hoofddoel van mijn onderzoek en daarom heb ik dat er niet in vermeld.
U had het eventueel wel kunnen invullen bij de vraag: zijn er activiteiten die u niet bent tegengekomen, maar ik zal de opmerking onthouden en het meenemen in mijn onderzoek.
Vriendelijke groet,
Inge
ingeltjeee
11-05-2012 om 12:11
Ouders gezocht
Beste ouders,
Ik heb nog een aantal ingevulde vragenlijsten nodig.
Helpen jullie mij alsjeblieft met invullen?
Begin juni wordt de prijswinnaar bekend gemaakt!
(u kunt hier nu nog steeds kans op maken)
Groetjes Inge
wil40
11-05-2012 om 13:44
Veel ervaring maar...
Ik "mag" niet mee doen, zoon is intussen 13. Maar ik heb wel veel ervaring met animatieteam`s en entertainment voor deze leeftijdsgroep. We hebben zo`n beetje alle campings en bungalowparken in Nederland wel bezocht. Laat maar weten of ik hem toch in moet vullen!
ingeltjeee
14-05-2012 om 16:01
Reactie
Van mij mag het dan zeker. Zou u bij leeftijd dan wel 10 jaar in kunnen vullen voor mij?
Heel erg bedankt !
Groetjes Inge