Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
LaMama

LaMama

19-08-2010 om 14:39

Gezocht: leuk restaurant voor met kinderen!

Voor een familie-etentje ben ik op zoek naar een restaurant waar het leuk is voor de kinderen (tussen de 3 en 8 jaar). Waar het niet stijf is en de kinderen stil moeten zitten, maar waar ze een speelhoek hebben of een lekkere speeltuin of zoiets.
Weet iemand zo'n restaurant in de (ruime) omgeving van 010?
Gr!
LaMama

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
zomaar een naam

zomaar een naam

19-08-2010 om 19:12

Kapitein haak

In Brielle heb je kapitein Haak. Daar kunnen kinderen volop spelen ze hebben onder andere een ballenbak zie: www.kapitein-haak.nl

Wat ook wel leuk is maar een stuk verder weg is etenstijd in Tilburg daar hebben ze een hele kelder waar de kinderen kunnen eten. Zie www.etenstijd.nl

sidneysheldon

sidneysheldon

19-08-2010 om 20:21

Het wapen van portugaal

zie:

http://www.cafewapenvanpoortugaal.nl/index.php?item=5

wij zijn hier geweest en het is heerlijk eten, en ze hebben een leuk kinderkasteel met ballenbak, speelgoed en oppas!
ambiance is ook leuk, ingericht als een oud kasteel met harnassen etc, en een gezellige bar.
zeker een aanrader!

guera

guera

20-08-2010 om 08:21

020?

omgeving ouderkerk ad amstel PRAQ.....
best geinig voor een keer. Alleen redelijk pittig geprijsd maar superleuk voor de kinderen,.

Gut, m'n

bril zat niet recht op mn neus en de glazen zijn (kennelik) niet helemaal schoon en ik las dus ipv
Gezocht: leuk restaurant voor met kinderen!
Gezocht: leuk reservaat voor met kinderen!

LaMama

LaMama

22-08-2010 om 18:30

Bedankt voor de reacties

Kapiteit Haak en het het Wapen van Poortugaal waren hier thuis al ter sprake gekomen en ik ben blij te horen dat ze allebei echte opties zijn. Poortugaal is wel verleidelijk dichtbij...
En wat betreft dat reservaat: is natuurlijk ook altijd nog een optie voor een keertje rustig uit eten
LaMama

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.