Op deze leuke gezinscamping kan je kind eindeloos spelen en jij écht ontspannen - lees hier meer
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
AMFI Student

AMFI Student

18-09-2011 om 11:44

Gezocht: jonge gezinnen die fulltime werken

Hallo Jonge Gezinnen,

Met toestemming van de Forumredactie hoop ik dat jullie mij verder kunnen helpen.
Ik ben met een onderzoek bezig voor mijn opleiding Fashion&Branding, daarvoor ben ik opzoek naar Jonge Gezinnen met kinderen in de leeftijds categorie van 0-6 jaar waarvan beide ouders fulltime werken.
Dus bent u deze ouder en wilt u mee werken aan het onderzoek, deze bestaat uit een aantal vragen. De vragen zijn te vinden op de volgende link: https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_6l1jp9rma1lmIxS

Bij voorbaat dank,
Justin Rahantoknam
2de jaars AMFI student

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Tjonge

Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen dus heb ik even naar de vragen gekeken.

Even wat tips. De vragen zijn veel te algemeen. Wat wil je nou weten? Wat wil je bereiken met dit onderzoek. Sommige vragen zijn ook erg onhandig gesteld. Bijvoorbeeld de vraag " wat draag je door de week". Mijn antwoord zou zijn kleding.

Misschien nog een keer naar de vragen kijken en kritisch de vragen beoordelen.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

100%mama

100%mama

20-09-2011 om 12:21

Mmm

ik kan de snap van dit onderzoek even niet vinden hoor. De vragen zijn idd behoorlijk "simpel" en ik vat de link even niet waarom een gezin met 1 part-timer deze vragen niet zou kunnen beantwoorden. Wat wil je met dit onderzoek bereiken?

Tirza G.

Tirza G.

20-09-2011 om 16:01

Ik snapte

de titel al niet Gezinnen die fulltime werken.......Eeeeeh.....oúders die fulltime werken, lijkt me. Maar goed, ik wilde niet zeuren

Tirza

Belle Époque

Belle Époque

20-09-2011 om 22:50

Neem me niet kwalijk...

Maar ben ik nou de enige die echt melig word van die vragen?

Thursday Next

Thursday Next

20-09-2011 om 23:20

Melig

Nee hoor belle, je bent niet de enige. Ik ben ook erg beniewd naar de resultaten. "gezinnen met fulltime werkende ouders hebben een hema-klok en gemiddeld 2 schilderijen aan de muur hangen."

En de kinderen dragen kleding van H&m, de hema en een jas van Gaastra. Pa heeft een pak van Corneliani, ma draagt kleding van Cecil, Esprit en Zara.

En wat wil je daar dan mee bereiken?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Enquetemoe

Enquetemoe

21-09-2011 om 13:43

Wel leuk!

Ik vond het wel leuk! Ik heb van alles ingevuld, mijn fantasie op de vrije loop gelaten. Heb kleding aan, behang aan de muur, etc.
Maar even serieus: ik denk dat studenten vallen in de valkuilen die bij soc.wet. onderzoek levensgroot aanwezig zijn: correlaties vinden tussen allerlei variabelen uit enquetes.Wat weet je dan? Niets!
Het duurt niet lang of er zijn er meer zoals ik, die gewoon maar wat in gaan vullen om suffe onderzoekers dwars te zitten. Flauw? Jazeker! Maar na de zoveelste vragenlijst met onduidelijke vragen waar geen lijn in lijkt te zitten hopelijk wel begrijpelijk.
Enquetemoe

Puck

Puck

22-09-2011 om 10:47

Wat wil je hier mee

Ik vraag me werkelijk af wat je nu wilt met je onderzoekje? Ik snap het doel niet van het onderzoek en daarmee worden de vragen idd erg melig.

Vic

Vic

23-09-2011 om 13:45

Doelgroep

Vallen jullie wel binnen de doelgroep? Ik ken in mijn omgeving 1 gezin dat aan de criteria voldoet (beide ouders fulltime werkend, jonge kinderen), maar daar zijn er niet veel van. Ik heb netjes afgezien van het beantwoorden van de vragen omdat ik geen 'jullie' ben

Puck

Puck

24-09-2011 om 11:14

Net als beemer

ik val ook niet in de doelgroep, maar getriggerd door de reacties in het draadje heb ik gewoon de enquete bekeken en er hartelijk om gelachen. Een enquete fake invullen vind ik zo ontzetrendckinderachtig en flauw, dat zoucik nooit doen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.