Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
14-10-2013 om 20:32
Haar moeder vecht voor haar kind,
zodat zij erkend word om wie ZIJ daadwerkelijk is!
Een moeder die tijdens het huwelijk onder de druk / dwang
van haar man tijdens een seksfeest/prostitutie zwanger raakte. Er word een meisje geboren uit deze praktijken, die ik als moeder toen nog geen halt toe kon roepen. Inmiddels heb ik al een weg afgelegd om te strijden voor de toekomst van mijn kind. Maar is het heel moeilijk om het vaderschap ongedaan te maken via het rechtssysteem in Nederland.
Volgens de wet in Nederland word de man door het huwelijk erkent als vader en is er voor dit kind geen weg meer terug het zal haar hele leven in een leugen blijven leven.
Is dit terecht?
Mag dit nog gebeuren dat vrouwen die onder deze omstandigheden zwanger raken, daar niks
meer aan kunnen veranderen en dat een man die het vaderschap door misbruik heeft verkregen(huwelijk) hier zo mee weg kan komen omdat er family life is geweest.
geef jij je stem op: www.petitie24.com/kind_de_dupe
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.