Op deze leuke gezinscamping kan je kind eindeloos spelen en jij écht ontspannen - lees hier meer
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
meike janssen

meike janssen

17-11-2010 om 19:00

Fotograferen van gezin

Hoi Allemaal,

Voor het plaatsen van dit bericht heb ik eerst toestemming gevraagd aan de forum redactie. Lees het alstublieft. Ik ben namelijk flink op zoek

Ik ben Meike Janssen, een 25-jarige studente fotografie op de kunstacademie in Den Haag. Ik zit inmiddels in het 4e, laatste jaar. Ik hou me nu vooral bezig met de documentaire en journalistieke kant van fotografie. Vaak portretten en momenten gegrepen uit de realiteit.

Voor een project ben ik bezig met gezinnen. De belangrijkste vraag daarbij is,
Hoe brengt het gezin tijd met elkaar door? en daarnaast de kwaliteit daarvan.
Het project staat nog helemaal in zijn kinderschoenen, dus veel concreter kan ik nog niet zijn. De intentie van dit project is gestart vanuit mijn eigen gezin.

Nu wil ik beginnen met het onderzoekend fotograferen van een gezin. Zomaar een willekeurig gezin die ik fotografeer met een blanco gedachten stroom. Fotograferen wat me opvalt en wat me aanspreekt. Documentair vastleggen wat
er gebeurd. Dit kan het eten aan tafel zijn met het gezin. Of het gezellig samen op de bank voor de TV. Het aanmoedigen van je zoon of dochter tijdens het sporten Etc. Je grenzen daarin aangeven is uiteraard geen probleem.

Mijn vraag is dus, wie zou het leuk vinden hier aan mee te werken?
Dan kom ik bijvoorbeeld een half dagje meelopen. Niet heel het gezin hoeft perse aanwezig te zijn.

Als wederdienst kan bijvoorbeeld leuke foto's van de kinderen maken,
of wat foto's voor het bedrijf. (ik noem maar wat) schroom niet het me te vragen.

Het zou erg fijn zijn iets te horen, jullie zouden me enorm helpen.

Vriendelijke Groeten,

Meike Janssen
[email protected]

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.