Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Tango

Tango

16-10-2012 om 00:08

Film mees kees, is hij leuk?

Ik wil morgen met de kinderen naar de film Mees Kees gaan maar nu lees ik wat magere recensies over de film. Is iemand al naar deze film geweest en wat vond je en je kinderen ervan? Mijn kinderen zijn 8 en 11 jaar, lijkt me op zich w.b. doelgroep prima, maar de film moet natuurlijk wel leuk zijn.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
June

June

16-10-2012 om 08:42

Ja hoor

Ik ben toevallig ook met mijn kinderen van 8 en 11 geweest. Zoon van 8 vond hem heel erg leuk! Dochter van 11 wordt er misschien wat te oud voor maar heeft zich ook zeker niet verveeld. Het is een leuke film, ik zou gaan.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Carthy

Carthy

16-10-2012 om 10:41

Ook geweest met dochters van bijna 7 en net 11. Ik vond het een leuke film met een zeer aandoenlijke Mees Kees gespeeld door Willem Voogd. Die vond ik heel goed gecast!

Tango

Tango

16-10-2012 om 11:11

We gaan

De laatste twee enthousiaste reacties gaven de doorslag en daarnaast ook het slechte weer. Grappig dan weer dat vooral de oudste hier heel enthousiast was en de jongste van 8 meldde dat hij het boek van Mees Kees dat onlangs in de klas werd voorgelezen niet zo geweldig vond. Net de trailer even laten zien aan hem en toen was hij ook om.

Carthy

Carthy

16-10-2012 om 12:57

Leuk!

Ik vind trouwens een film altijd een slap aftreksel van het boek. Tenminste dat vind ik persoonlijk hoor. Ik weet niet of kinderen dat ook zo ervaren. Dochters hier hebben de boeken (nog( niet gelezen.

Ik had toevallig de recensies achteraf gelezen en die vielen idd. wat tegen. Wij hebben i.i.g. genoten! Hopelijk heb je nu niet al te hoge verwachtingen en valt het tegen. Heb ik weleens last van namelijk

Veel plezier!

Tango

Tango

16-10-2012 om 16:24

We zijn geweest

En we vonden hem alledrie erg leuk. Dochter was heel enthousiast, zoon zat ook te genieten. Het was alleen erg druk en wat rumoerig in de bioscoopzaal, maar ja dat heb je natuurlijk in de herfstvakantie. Het was in ieder geval een geslaagde middag!

June

June

17-10-2012 om 10:26

Leuk

Dat je het nog even laat weten en dat de film goed bevallen is.

Tango

Tango

17-10-2012 om 23:22

June

Natuurlijk laat ik het even weten, er zijn vast meer OO-lezers die tips willen voor de herfstvakantie. Overigens was ik vandaag bij een vriendin op bezoek die werkelijk nog nooit van Mees Kees had gehoord, dus die heeft de tip niet overgenomen volgens mij.
En o ja, nog even ot, wat leuk dat jij kinderen in precies dezelfde leeftijd hebt als ik en dan ook nog dezelfde volgorde (de oudste een meisje en daarna een jongen).

toja

toja

18-10-2012 om 09:21

Volgende week

Is het hier herfstvakantie, denk ik dat ik er ook maar heen ga met dochter van 8 en zoon van 11. Vooral mijn dochter lijkt het leuk. Ben benieuwd!

ben vandaag geweest met zoon van 10 en dochter van 8 en ze hebben genoten. Zoon wilde de film graag zien, heeft de boeken van Mees Kees helemaal ontdekt.
Beide kinderen vonden de film in 1 woord: GEWELDIG!!!! Vragen nu al om de DVD, zag op bol.com dat die pas in februari uit komt, moeten ze dus nog even geduld hebben.....

Pham

June

June

18-10-2012 om 20:07

Tango

Ja, grappig hè, ik zag die leeftijden ook en moest daarom ook even reageren op je berichtje. Maar ik ben niet helemaal volledig geweest, want ik heb daarnaast ook nog een dochter van 13 die niet meer mee wilde naar Mees Kees
Groetjes June

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.