Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Koekje

Koekje

29-04-2015 om 08:30

ervaring met zwemschool 't Spatje in Noordwijkerhout

Graag zet ik mijn ervaring met Jan Koek van zwemschool ’t Spatje in Noordwijkerhout op het forum.

Jan Koek maakt het in mijn ogen behoorlijk bont. Bij Jan Koek draait alles om het geld en doorlooptijden.
Voor het ABC-zwemmen rekent hij €18,50 voor 45 minuten les. Hij noemt het een soort privéles, maar de groepen worden steeds groter.
Op zich is de prijs voor een zwemles nog niet eens zo gek, maar de kinderen mogen pas afzwemmen als ze minimaal x-aantal zwemlessen hebben gehad. En daar hanteert hij behoorlijke doorlooptijden voor.
Dus als je kind al aardig kan zwemmen, meld je kind dan niet aan bij zwemschool ’t Spatje in Noordwijkerhout, want dan moet je kind onnodig lang zwemles volgen voordat er afgezwommen kan worden.

Jan Koek weet kinderen en ouders wel op een heel geraffineerde wijze aan het bekende lijntje te houden.
Zo suggereert hij in zijn summiere en aparte (eigen) wijze van communiceren dat je kind binnenkort waarschijnlijk wel kan afzwemmen, maar het afzwemmen wordt heel gemakkelijk uitgesteld omdat Jan weer iets heeft gevonden waarvan hij op het laatste moment vindt dat je kind toch nog niet kan afzwemmen. En zo wordt je op een heel geraffineerde wijze aan het lijntje gehouden.

Zelfs als Jan Koek schriftelijk heeft bevestigd dat je kind de eerstvolgende keer kan afzwemmen, dan moet je na een aantal weken zelf constateren dat andere kinderen inmiddels hebben afgezwommen, terwijl er niets meer door Jan Koek is gecommuniceerd omtrent de toezegging die hij heeft gedaan voor het afzwemmen van je kind. En als je dan navraag doet bij Jan Koek waarom je kind toch niet mocht afzwemmen, dan krijg je als antwoord: Ik vond bij nader inzien dat je kind toch nog niet helemaal toe was aan afzwemmen en ik heb gezien dat je kind pas 1,5 jaar zwemles heeft!

Gelukkig heeft Jan Koek ook een leuke kant. Hij is goed in verkleedfeestjes. Zo loopt hij in december bijvoorbeeld in het zwembad rond in een Sinterklaaspak. Dat vinden ouders en kinderen natuurlijk erg leuk, maar daar hangt dus wel een prijskaartje aan………

Dank je Koekje

Voor je waardevolle bijdrage over de zwemschool van Jan Koek.

Ik weet zeker dat heel het forum ongeduldig zat te wachten op jouw beoordeling van meneers kwaliteiten.

Serieus, denk je nou echt dat het mij boeit dat jij ontevreden bent over zwemschool A, in plaats B waar ik nooit kom, nooit geweest ben en niet wil zijn?

Als jij problemen hebt met meneer Koek en zijn zwemschool, dan klaag je bij meneer Koek, schrijft desnoods brieven, klaagt bij de branchorganisatie of zet je kind op een andere zwemschool.

Hier iemand openbaar te kakken zetten is buitengewoon sneu en laf en wellicht smaad.

Verder komt hier op dit forum bijna geen hodn meer dus ik zou je lastercampagne beter ergens anders voortzetten.

Yeti

Yeti

30-04-2015 om 19:40

hun?

Komt hier geen hond meer?

Marea

Marea

30-04-2015 om 21:27

Yeti

Nee, honden mogen hier niet meer komen sinds ze alleen maar blaffen en niets wezenlijks toevoegen aan discussies. Ik vind het ook jammer.....

Moni

Moni

30-04-2015 om 21:48

Mark74

Hierin heb je gelijk: "Hier iemand openbaar te kakken zetten is buitengewoon sneu en laf en wellicht smaad."

Wat je kunt doen als je zoiets leest, is een bericht sturen naar forumbeheer. Dan komt het helemaal goed.

Daar heb je meer aan dan jouw bericht waarin je gelijk dit hele forum afkraakt (over honden en zo).
Er zijn niet zoveel fora waar zoveel mensen dagelijks komen.

Koekje

Koekje

02-05-2015 om 10:35

@ allen

Dat van die 'honden' zegt waarschijnlijk iets over Mark74

Pluto

Pluto

02-05-2015 om 11:07

nou

Nou koekje, jouw stuk was anders ook een stuk waar de honden geen brood van lusten.

Mark is rechtlijnig, bot, zwartwit en het komt vaak verrot zijn strot uit, maar hij heeft hier zeker een punt.
Je moet uitkijken ivm smaadschrift en deze manier siert je niet.

Verder was het forum jaren geleden gewoon drukker bezocht naar ook mijn mening. Nu heb je vaak mensen die een draadje starten en nooit meer terugkomen, beetje losse flodders. Hoop herrie weinig lol, van dat kaliber.

vlinder72

vlinder72

02-05-2015 om 11:26

koekje

Als een zwemschool je niet bevalt dan kan je ook weggaan. Er zijn gelukkig meer zwemscholen. Wij waren ook ontevreden over de zwemschool van onze jongste. Na een maand zijn wij overgestapt. Dat betekent natuurlijk niet dat het gelijk een slechte zwemschool is.

Dus stap over. Zwemt je kind inderdaad goed en laat de huidige zwemschool je kind om een of andere reden niet afzwemmen dan zien ze dat heus wel. Het kan natuurlijk ook zijn dat je kind helaas echt niet goed genoeg zwemt. Mijn oudste deed twee jaar over zijn A diploma. Mijn derde had binnen een jaar twee zwemdiploma's. Het is lastig om dat zelf te beoordelen. Stap over. Scheelt een hoop gezeur en frustratie.

Fruitella

Fruitella

02-05-2015 om 17:08

ach

Het is geen onbekend gegeven bij zwemscholen. Meer wel dan niet, denk ik, en ook die van ons deed (doet) daar aan mee. Ik vind het eigenlijk wel goed dat dit soort dingen ook op het internet verschijnen. Daar zou nou een plek voor moeten zijn: klanttevredenheid mbt zwemscholen ed. Het is een gebrek aan communicatie, service, goede bedrijfsvoering als je klanten -en- ontevreden zijn -en- de communicatie te wensen overlaat. Laten we hopen dat het een zuiverende werking heeft.

Yeti

Yeti

02-05-2015 om 18:27

Je schrijft zelf dat andere kinderen wel afzwommen, dus zo erg kan hert toch niet geweest zijn?

Fruitella

Fruitella

02-05-2015 om 20:29

ja, me dunkt

Ja, me dunkt dat er af en toe wel iemand afzwemt,. Anders kan zo iemand helemaal beter in pakken en wegwezen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.