Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
18-06-2011 om 01:50
Het is weliswaar een wat kritische en alternatieve website, maar dit artikel lijkt mij wel gedegen (ze hebben meestal vrij gedegen stukken) en ik vond dat ik jullie, na alle epd-perikelen toch maar even moest informeren.
zie hier: http://www.anarchiel.com/display/Invoer_Elektronisch_Patienten_Dossier_alsnog_via_achterdeur
19-06-2011 om 17:08
Weigeren een optie
Ben bang dat weigeren ook geen optie is maar ga er nu wel weer serieus over nadenken.
25-06-2011 om 10:28
Weigeren
Overigens doen ze heel 'moeilijk' over weigeren. Wij vroegen dat met 4 gezinsleden aan waarvan er dan 1 werd gehonoreerd. Kregen we vervolgens een brief dat als we de rest van het gezin ook wilde laten weigeren, we wel een aanvraag moesten doen. Dat is 2x zo doorgegaan.
25-06-2011 om 21:53
Weigeren
Ik wilde dat EPD weigeren maar dan kom je in een bestand van weigeraars! Geen idee dat je dat moet omdraaien. Alleen toestemmers in een bestand.