Josefien Tideman
24-10-2011 om 18:13
Enquete
Beste mensen,
Voor mijn studie communicatie doe ik onderzoek naar een aantal SIRE-campagnes, waaronder de campagne 'geef kinderen hun spel terug'. Hiervoor heb ik een enquête gemaakt en nu zoek ik ouders met sportende kinderen die deze zouden willen invullen. De enquête is niet lang, het duurt maar een paar minuten om hem in te vullen. De resultaten zullen uitsluitend gebruikt worden voor mijn scriptie. Ik heb toestemming van de forum-redactie om dit oproepje hier neer te zetten. De link naar de enquête is: http://www.thesistools.com/web/?id=219642.
Alvast hartelijk bedankt voor het invullen, ik ben hier enorm mee geholpen!
Met vriendelijke groet,
Josefien Tideman
Leen13
24-10-2011 om 20:38
Moppersmurf
Ik heb niets met voetbal. Het gaat niet over mij. Ik heb geen idee of die spotjes echt helpen om zogenaamde afreagerende agressieve ouders af te remmen. Ik heb geen zin om een oordeel te geven over andere ouders bij sporten waar ik niets mee heb. Mijn kinderen zitten op niet-competitieve sporten. En bij het judo vroeger van mijn zoon had ik ook geen enkele ambitie om mij te bemoeien met de jury of de organisatie, dat deed de judotrainer zelf heel goed.
Ely
24-10-2011 om 20:59
Joh annej
Ik ben een beetje moe, kan niet goed nadenken, noem mij eens een niet competitieve sport?
Of bedoel je dat ze sporten maar niet meedoen aan wedstrijdjes?
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.
Leen13
24-10-2011 om 23:05
Paardrijden
Is geen wedstrijdsport voor mijn dochter. Zoon doet aan freerunnen freestyle, houdt mijn hart vast maar hij hoeft van niemand te winnen, solosport. Selfkicker, Niet in clubverband.
Leen13
24-10-2011 om 23:06
Agressie
Dus bij mij totaal geen behoefte om daarbij aan de kant te staan schreeuwen.
Ely
24-10-2011 om 23:27
Oeps
Paardrijden ken ik
Maar freerunnen? O wat erg want ik heb geen idee, is dat dat tegen muren op rennen en gave sprongen maken? Daar zou ik wel van gaan gillen hoor, van enthousiasme
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.
MRI
24-10-2011 om 23:27
Taal
ik heb hem ingevuld maar ik vind wel dat je je spelling moet checken: bemoeid u zich wel eens ... etc. moet zijn bemoeit ... etc. Met een t dus. Anders niet zo belangrijk, in een enquete wel
Rosase
24-10-2011 om 23:29
Ook gedaan
Bij mij duurde het heel lang voordat het eerste radiofragment geladen werd. En werkte de link naar het tweede radiofragment niet.
Maar als je de siresite opzoekt kom je er ook wel. Wel fragmentje bedoel je eigenlijk. De printer of de file?
Emmawee
28-10-2011 om 14:52
Freerunnen (o.t. voor ely)
Leuk filmpje:
http://www.schooltv.nl/beeldbank/clip/20080311_freerunnen01
Ik zou ook gaan gillen denk ik. Kijk uit en pas op enzo.
Groeten, Maw.