Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
24-09-2008 om 16:15
Het Intertoysboek kwam van de week weer binnen en dus worden er al druk verlanglijstjes gemaakt. Allebei hebben ze een dvd-spel (wildlife, junglelife, sealife, in zo'n blik) op het lijstje staan. Wie kent die spellen en is het wat? Blijft het leuk of heb je het na een keer of 3 wel gezien?
26-09-2008 om 13:06
Zou het niet kopen
hier een wildlife spel bijelkaar gespaart van zegeltjes. In de zomervakantie is het drie keer gespeeld waarbij we bij de derde keer een paar keer dezelfde vragen kregen als de eerste keer. Je kunt helaas niet verder gaan bij de vragen waar je gebleven bent...Je kunt dus niet de dvd doorspoelen zeg maar. De jongste van 6 had geen geduld voor de trage dvd. De oudste van 8 wel maar die is ook wilde dieren gek. Ik zou zeggen kopen een leuk boek of een ander spel
groeten brigges
26-09-2008 om 18:32
Als brigges
Hier ook wildlife drie keer gespeeld. De traagheid is ergerlijk en het snelle terugkeren van de vragen ook. Doe mij maar trivial pursuit.
27-09-2008 om 11:53
Bedankt
voor de reacties. Het stond hoog op de lijstjes maar ik denk dat ik dan toch beter iets anders kan verzinnen.
28-09-2008 om 13:31
Ook bedankt
Zo, wat toch handig, Ouders Online.
Deze spellen stonden bij onze zoon ook hoog op het verlanglijstje, maar als het al gauw in de herhaling valt is het niks voor hem/ons.
Bedankt dus .