Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
22-12-2008 om 17:35
Ik ga woensdag naar Disney on Ice. Thema Finding Nemo.
Iemand vorig jaar geweest? Vanaf welke leeftijd is het geschikt? Onze jongste is nu nog ziek en veel moe, ik overweeg haar niet mee te nemen.
Ik zal vertellen hoe het was.
Anne
De show is van 24 tot en met 28 december 2008 te zien in de Groenoordhallen in Leiden en van 30 december 2008 tot en met 4 januari 2009 in de Brabanthallen in Den Bosch. Kijk voor meer informatie op: www.ntk.nl of bel Nationale Theaterkassa: 0900 - 202 9200 (€ 0,45 p/m).
22-12-2008 om 22:36
Oh ja
Paar jaar geleden geweest, Disney on Ice. We hadden kaartjes gekregen, ik zou zelf nooit op het idee gekomen zijn, maar het was zo indrukwekkend dat de meiden (intussen allang pubers) nog weemoedig glimlachen als ze er een reclamefilmpje van zien op tv. Was dus zeer de moeite waard, zeker ook voor een zesjarige.
23-12-2008 om 19:45
Dank!
Twee uur is lang, maar met pauze dus goed te doen. Het gaat al iets beter, ze is minder moe vandaag. Volgens mij wordt het een feestje morgen!
25-12-2008 om 16:41
Wij gaan ook
Wij gaan komend weekend er ook heen,allemaal volwassenen trouwens zonder kinderen.Ben zeer benieuwd!!