Marieke
05-02-2012 om 21:21
Dilemma.....
Wat zouden jullie doen? Volgend weekend hebben wij een weekendje weg gepland, via vakantieveiligen een weekendje in een bungalowpark. Leuk! Maar: het vriest, er is volop ijs en als het deze week zo'n weer blijft, wordt er volgende week zaterdag een kindertoertocht georganiseerd. Wetende van twee en drie jaar terug, is dit één groot feest en echt niet alleen voor kinderen. Maar ja, we hebben een weekendje weg geboekt en, ik heb al gebeld, ik kan het niet verzetten: dit weekend of niet. We kunnen vrijdag pas na schooltijd er naar toe, na 15.00 uur, ruim anderhalf uur rijden en op zondagavond terug: maandag is immers weer een schooldag. op en neer rijden, vind ik geen optie. De vraag is dus: gaan we schaatsen of een weekendje weg, waarmee het geld ook weg is, kosten 175 euro, incl. alle kosten. Aan de ene kant: schaatsen! Tuurlijk, zo vaak komt het niet voor en het is gewoon gezellig! Maar: we hebben al geschaatst en kunnen de hele week nog schaatsen en een weekendje weg is ook leuk en gezellig. Dilemma!
Vic
05-02-2012 om 21:27
Weekend
Voor mij zou dit geen dilemma zijn. Een weekend weg lijkt me veel leuker. En wat je al zegt, schaatsen kan de hele week nog.
Tine Winkel
05-02-2012 om 22:29
En het weekendje 'verkopen'
Ik ga volgend weekend zeker niet schaatsen (ik haat! het), dus wellicht wil ik het weekendje wel van je overnemen? Of iemand anders hier? Waar gaat je reis naar toe?
skik
06-02-2012 om 10:42
Daar schaatsen?
Zoek even uit of op je vakantiebestemming ook geschaatst kan worden, misschien is daar ook wel een tocht georganiseerd.
skik
Marieke
09-02-2012 om 21:19
Het wordt een weekend...
want... dochter is door het ijs gezakt en gaat NOOIT meer schaatsen.....
Temet
10-02-2012 om 15:57
Marieke
Jeetje! Hoe erg was het? Tot haar knieën? Tot haar nek? Ver van huis?
En hoe oud is ze?
Groeten,
Temet
Marieke
13-02-2012 om 12:53
Door het ijs
Een ondiep slootje, afgezet met een rood lint, (niet voor niets!), een barst in het ijs, reuze interessant, toch? Beetje bewegen, hee, er komt water op het ijs, beetje meer bewegen en krak, daar ging ze, tot halverwege haar ellenlange benen. Ze klom er zelf uit, schaatsen uit en stampvoetend naar huis.... Och, wat was ze koud en boos!
Trouwens: leuk weekend gehad, zonder ijs, wel veel (zwem)water!