Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

De kinderen van mijn vriend


DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

01-08-2021 om 21:18

A12345 schreef op 01-08-2021 om 21:14:

[..]

Dat is wel een eye-opener dat ik sommige dingen verkeerd heb aangepakt. Maar ik blijf er wel bij dat om de week of 2 weken/2 weken geen structurele oplossing is.

HEY ik zeg/vraag nu al meerdere keren; en een week per maand dan??? Daar geef je ook geen antwoord op. Dan heb je nog steeds de meeste tijd met hem.

Maak het gewoon uit dan, die man verdiend zoveel beter. Echt. Je wordt alleen maar boos op hem terwijl hij verdriet heeft, je wil hem niet tegemoet komen.. Alles draait om jou.

A12345 schreef op 01-08-2021 om 21:13:

[..]

Dat is het denk ik wel. Als ik boos ben zeg ik weleens dingen die ik niet meen. Laatste keer zei hij dat hij voortaan wel alleen een cadeautje gaat kopen. En hij belt nu dus ook alleen zonder er verder iets over te zeggen.

Hij is van het principe dat wie dronken is of boos is, de waarheid zegt die iemand onder normale omstandigheden niet zegt, maar ik zeg als ik boos ben echt dingen die ik niet meen en waar ik achteraf spijt van heb.

En hij is nog steeds bij je?

Je zegt heel vervelende dingen als je boos bent, en volgens mij ben je dat vaak, en je houdt hem bij zijn kinderen vandaan.

A12345 schreef op 01-08-2021 om 20:59:

2 weken, 2 weken, dat zie ik niet zitten.

Ik wil best meedenken. Vooral met vakanties en dan misschien af en toe eens. Maar elke 2 weken 2 weken daar zitten, dan is hij er hier amper nog.

Hij zal ook moeten beseffen dat hij zichzelf niet op kan delen.

En dan niet snappen waarom mensen in dit topic jou egoïstisch noemen. Je denkt alleen uit eigen belang. Niet in het belang van je partner en al helemaal niet in het belang van zijn kinderen. Het is ikke, ikke, ikke. 

A12345

A12345

01-08-2021 om 21:19 Topicstarter

dan schreef op 01-08-2021 om 21:16:

[..]

dat is dan toch al een mooie oplossing, beetje hier en de rest daar? Wanneer is hij van plan weer naar zijn kinderen te gaan? De kans dat zijn ex weer terugkomt lijkt me inderdaad vrij klein.

Ja, maar dan moet hij dat wel regelen. Voor mij part gaat hij morgen, maar dan wel met het idee om structureel iets op te lossen. Niet om daar een weekje rond te hangen en dan weer van de regen in de drup te belanden. 

A12345 schreef op 01-08-2021 om 21:14:

[..]

Dat is wel een eye-opener dat ik sommige dingen verkeerd heb aangepakt. Maar ik blijf er wel bij dat om de week of 2 weken/2 weken geen structurele oplossing is.

Voor hem juist wel!

Maar ja, het draait om jou he.

Niet om hem en zijn kleine kinderen die elkaar heel erg missen.

dan

dan

01-08-2021 om 21:20

A12345 schreef op 01-08-2021 om 21:14:

[..]

Dat is wel een eye-opener dat ik sommige dingen verkeerd heb aangepakt. Maar ik blijf er wel bij dat om de week of 2 weken/2 weken geen structurele oplossing is.

Het hoeft toch niet om de 2 weken? Hij is toch een volwassen man en kan zelf vast ook wel bedenken wat hij nog goed te doen vindt (reizen) en wat niet. Hij heeft dan nog het geluk dat hij daar een huis heeft. Wanneer heeft hij zijn kinderen voor het laatst gezien? 

A12345

A12345

01-08-2021 om 21:21 Topicstarter

Granny71 schreef op 01-08-2021 om 21:18:

[..]

En hij is nog steeds bij je?

Je zegt heel vervelende dingen als je boos bent, en volgens mij ben je dat vaak, en je houdt hem bij zijn kinderen vandaan.

Ja, maar wel steeds vaker verdrietig en stil. Dat komt steeds vaker terug en duurt steeds langer. Was aanvankelijk af en toe en eventjes, maar is nu regelmatig en dan een paar dagen. 

Ik ben (te) opvliegerig, hij (te) rustig. Hij kan me wel redelijk goed kalmeren, ik hem niet. 

Imi

Imi

01-08-2021 om 21:21

A12345 schreef op 01-08-2021 om 21:19:

[..]

Ja, maar dan moet hij dat wel regelen. Voor mij part gaat hij morgen, maar dan wel met het idee om structureel iets op te lossen. Niet om daar een weekje rond te hangen en dan weer van de regen in de drup te belanden.

En waarom mag hij van jou niet gewoon een weekje naar zijn kinderen toe?

Eerder schreef je dat hij van zijn ex de kinderen mag zien wanneer hij wil. Wat is er dan mis mee dat hij gewoon een weekje gaat?

A12345

A12345

01-08-2021 om 21:22 Topicstarter

dan schreef op 01-08-2021 om 21:20:

[..]

Het hoeft toch niet om de 2 weken? Hij is toch een volwassen man en kan zelf vast ook wel bedenken wat hij nog goed te doen vindt (reizen) en wat niet. Hij heeft dan nog het geluk dat hij daar een huis heeft. Wanneer heeft hij zijn kinderen voor het laatst gezien?

Met pasen was dat. 

dan

dan

01-08-2021 om 21:22

A12345 schreef op 01-08-2021 om 21:19:

[..]

Ja, maar dan moet hij dat wel regelen. Voor mij part gaat hij morgen, maar dan wel met het idee om structureel iets op te lossen. Niet om daar een weekje rond te hangen en dan weer van de regen in de drup te belanden.

het zou inderdaad wel handiger zijn als er gelijk een regeling getroffen wordt maar ook al is dat niet zo, dan heeft hij toch zijn kinderen weer gezien en zij hem. 

Imi

Imi

01-08-2021 om 21:22

A12345 schreef op 01-08-2021 om 21:21:

[..]

Ja, maar wel steeds vaker verdrietig en stil. Dat komt steeds vaker terug en duurt steeds langer. Was aanvankelijk af en toe en eventjes, maar is nu regelmatig en dan een paar dagen.

Ik ben (te) opvliegerig, hij (te) rustig. Hij kan me wel redelijk goed kalmeren, ik hem niet.

Nogmaals, stop ermee als je van hem houdt. Je maakt hem kapot, en zijn kinderen ook.

TO, veel plezier met je topic.
Kansloos dit
*Poef*

A12345 schreef op 01-08-2021 om 21:18:

[..]

Dat is de waarheid. Als haar geld op is, zal ze moeten gaan werken. Dat kan ze daar niet. En dus zal ze daar dan weg moeten. Ze leeft daar (riant) van het geld dat ze bij de scheiding mee heeft gekregen.

Dit doet er helemaal niet toe!

Het maakt je alleen maar een hele bittere, jaloerse nieuwe vriendin

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

01-08-2021 om 21:23

A12345 schreef op 01-08-2021 om 21:21:

[..]

Ja, maar wel steeds vaker verdrietig en stil. Dat komt steeds vaker terug en duurt steeds langer. Was aanvankelijk af en toe en eventjes, maar is nu regelmatig en dan een paar dagen.

Ik ben (te) opvliegerig, hij (te) rustig. Hij kan me wel redelijk goed kalmeren, ik hem niet.

Dan moet je een keuze maken. Want hier word niemand gelukkig van!

A12345

A12345

01-08-2021 om 21:23 Topicstarter

Imi schreef op 01-08-2021 om 21:21:

[..]

En waarom mag hij van jou niet gewoon een weekje naar zijn kinderen toe?

Eerder schreef je dat hij van zijn ex de kinderen mag zien wanneer hij wil. Wat is er dan mis mee dat hij gewoon een weekje gaat?

Dat mag hij wel, maar ik denk dat het beter is als er structurele afspraken worden gemaakt die beter passen bij de huidige situatie. Niet dat hij af en toe een weekje daar op komt dagen als hij het hier niet meer trekt. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.