Op deze leuke gezinscamping kan je kind eindeloos spelen en jij écht ontspannen - lees hier meer
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Mama van OTS-kind

Mama van OTS-kind

29-03-2011 om 13:46

Bureau kopzorg..... [OTS]

Pfff,

Ff spuien hoor....wij hebben een OTS vanwege de stoornis van mijn zoon, maar blijkbaar als je een OTS hebt, moet je iedere scheet overleggen, ook als het niks met de grond voor de OTS te maken heeft. Dus ik overleg braaf een stap die ik wil zetten. Laat de gezinsvoogd mij weten dat ik te veel aan hun hang! Maar de vorige keer dat ik iets niet overlegde, wat het ook niet goed. Bah.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ots

Kun je van de OTS af?
Het is lastig als je hulp krijgt. Hulpverleners denken soms dat ze dan niet de normale beleefdheid in acht hoeven te nemen en 'spiegelen' en 'projecteren' van alles.
Je kunt er ook je schouders over ophalen of effe spuien!

Mama van OTS-kind

Mama van OTS-kind

29-03-2011 om 16:27

Nee helaas, ots blijft feit....

...Helaas kan ik niet van de OTS af, is opgelegd omdat mijn ex zich indertijd niet kon vinden in hulp aan zoon....eigenlijk zo onrechtvaardig want kind woont hier, dus ex dupeerde kind en mij: wij hadden immers de wrange ruchten van geen hulp. Toen OTS, nu bepaalt BJZ. Maar BJZ bepaalt dus alles. Soms in overleg met hem, over hoe het hier gaat.....Dus de klappen vallen weer hier. Ex is nog altijd overal tegen, rechter vindt de strijd te groot om OTS op te heffen. Ze zouden me ook eenhoofdig gezag kunnen geven....Maar ff de frustratie kwijt, dat helpt idd.....

"behoudens tegenbericht vertrouw ik u hiermee accoord"

Mama, het bovenstaande is lelijk juristennederlands, maar de praktijk kan een handige zijn: je bent iets van plan, je meldt het, met de mededeling dat als je niks hoort je ervan uitgaat dat het goed zit. Kun je later niet het verwijt krijgen dat ze erbuiten gehouden worden, en hoef je ook niet eindeloos op ze te zitten wachten.

En uiteraard overal kopieen van bewaren, voor als de verlenging van de ots op zitting komt en je verweer wilt voeren.

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.