Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Van de (Forum)redactie

Van de (Forum)redactie

24-08-2010 om 09:33

Borstvoedingsprijs 2010

Wie wint de SBO Borstvoedingsprijs in 2010?
Voor de vierde maal reikt de SBO, de Samenwerkende Borstvoeding Organisaties, tijdens het congres “Borstvoeding blijft” van 5 oktober 2010, de borstvoedingsprijs uit.

Met deze prijs willen we nieuwe ideeën en initiatieven op het gebied van borstvoeding stimuleren en erkennen.

De eerste prijs werd tijdens het congres in 2004 uitgereikt aan Adrienne de Reede. Zij is jarenlang contactpersoon en voorzitter geweest van Vereniging Borstvoeding Natuurlijk, heeft een aantal boeken geschreven over borstvoeding en is vanaf het eerste moment betrokken geweest bij de oprichting van stichting Zorg voor Borstvoeding.

De deelnemers aan het congres van 2006 kozen met ruime meerderheid van stemmen uit de drie genomineerden Stefan Kleintjes, kinderdiëtist en eigenaar/beheerder van borstvoeding.com tot winnaar van de Borstvoedingsprijs.

De Borstvoedingsprijs 2008 viel ten deel aan Gonneke van Veldhuizen. La Leche League leidster en lactatiekundige van het eerste uur. Inmiddels een geliefd spreekster en docent aan de Vlaamse opleiding tot lactatiekundige en werkzaam, in haar eigen lactatiekundige praktijk.

De Borstvoedingsprijs 2010, een prachtig beeldje van een voedende moeder, is bedoeld voor de persoon of organisatie die zich de afgelopen periode bijzonder verdienstelijk heeft gemaakt voor de bevordering van borstvoeding in Nederland.

Via de website: http://www.borstvoedingblijft.nl  kunt u ons laten weten wie volgens u voor de nominatie in aanmerking komt! Denk aan een persoon, een organisatie of een platform die zich naar uw mening op een bijzondere wijze inspant voor borstvoeding in Nederland. Een jury, met daarin de prijswinnaar van 2008, zal een selectie maken uit de inzendingen van drie genomineerden.

Iedereen, ook niet-congresgangers, kan in de maand september via www.borstvoedingblijft.nl op één van deze drie stemmen en meebepalen wie de prijs dit jaar toekomt!
Tijdens het congres wordt de winnaar bekend gemaakt.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rembrand

Rembrand

24-08-2010 om 11:44

Wat leuk!

dat jullie er aandacht aan besteden !!
Groetjes "uit volle borst" natuurlijk.
M.

Tirza G.

Tirza G.

27-08-2010 om 16:00

Nou

dames, als jullie me aan het werk willen zien: komt allen, zou ik zo zeggen.

Tirza

Rembrand

Rembrand

27-08-2010 om 23:28

Tirza.

Ik ben er, maar ik heb je al vaker aan het werk gezien
Justine is er ook, en die heb ik ook al vaker gezien.
M.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.