Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Beroepsdeformatie

In het kader van onze nonsociale Kerst even wat muziekgeschiedenis ingehaald.
Kan het toch niet laten om op te merken dat een beugeltje op tijd een hele andere sound had opgeleverd en dat uit een ziekelijk prematuur kindje een brok (XXL) van een meid gekomen is. En dat deze variaties in presentie echt een aanwinst zijn. Als er nog eens iemand zeurt over verwaarlozing of overgewicht.

http://www.youtube.com/watch?v=MGJJ3aKwjUI&feature=fvwrel

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Belle Époque

Belle Époque

28-12-2011 om 20:33

Och...!

Nou dacht ik als Queenfan sinds 1974 dat ik echt alles al gezien had van Freddie, maar dit is een nieuwe voor me! Ik kan niet-fans waarschijnlijk niet uitleggen waarom dit me zo raakt...
By the way: 10 jaar na zijn dood is er een vijfdubbel-cd-box uitgekomen met daarop o.a. de repetities voor de cd met Monserrat. En dan pas merk je dat Freddie in Queen maar een greintje van zijn kunnen heeft laten zien.
Wat was die man uniek! Wat ongelooflijk zonde dat hij zo jong is gestorven...

Leen13

Leen13

28-12-2011 om 22:36 Topicstarter

Oke

nog een paar....

How can i go on live

http://www.youtube.com/watch?v=8CjUvbSjyPY&feature=related

guide me home

http://www.youtube.com/watch?v=ksNBbstm3vk&feature=related

where is my strength, I need it now.....

Annej

dank je wel! Ik heb weer een kippenvelmoment gehad (ehm, eigenlijk meerdere) tijdens het kijken. Ben ook groot liefhebber van FM, was dit nummer eigenlijk een beetje vergeten - maar ja, hij heeft ook zoveel gedaan.
Heerlijk, nogmaals dank!

Kaaskopje

Kaaskopje

29-12-2011 om 02:57

Fijn om te zien

Ik kende het wel, maar altijd fijn om weer eens te zien. Ik weet niet hoe het komt, maar ik ben nog steeds snel ontroerd als het over Freddy M. gaat. Mijn eerste serieuze muziekliefde, laat ik het daar maar op houden

Anoniempje2

Anoniempje2

29-12-2011 om 22:23

Cannot load movie...

De link uit de openingspost werkt bij mij niet.... Hebben jullie een omschrijving of andere link? Bedankt!!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Leen13

Leen13

29-12-2011 om 23:14 Topicstarter

Anoniempje2

Anoniempje2

30-12-2011 om 14:06

Bedankt maar

Als ik de zoektermen intik krijg ik heel veel resultaten, welke is het? Ik vraag het speciaal omdat in dit draadje een enorme Queen fan zei dat ze deze nog niet kende, vandaar. Ben benieuwd of ik deze ook nog niet ken.

Dankje!!!!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Leen13

Leen13

30-12-2011 om 19:36 Topicstarter

Le nit live

Freddie Mercury/Montserrat Caballé - Barcelona - La Nit Live

Maar ze zijn allemaal goed hoor. Er is er ook nog een met een Brian May die als een Jedi met een lichtgevend zwaard de maat staat aan te geven, vind ik ook leuk.

Morgenochtend tussen 8 en 9 in de TOP 2000.
Ja, heb hier een zooi pubers in huis en de hele dag de radio aan. Pfoeeheee.

Tirza G.

Tirza G.

02-01-2012 om 15:12

De dirigent

die jij bedoelt AnneJ is níet Brian May. Dat staat er expliciet bij.

Tirza

Rosase

Rosase

02-01-2012 om 20:31

Wauw

Komt Freddie zomaar langs. Sluit me helemaal aan bij Belle, veel te jong en eeuwig zonde!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.