Temet
21-05-2013 om 21:20
Avondvierdaagse
Mijlpaaltje: zoon vandaag voor de eerste keer aangemeld voor de avondvierdaagse. Maar toen ik later op internet nog wat meer info zocht zag ik - na enige digitale omzwervingen - dat dit jaar in Zaandam de laatste keer is (daar woon ik niet) en in een bijzin dat het ook in Amsterdam (en daar woon ik wel) de laatste keer zou zijn.
Het viel mij daarnaast op dat als je zoekt op avondvierdaagse Amsterdam je een aantal delen van de stad genoemd ziet, maar ook een aantal delen (Oost bijvoorbeeld) niet. Alsof daar niet gelopen wordt.
Ik dacht dat de avondvierdaagse net zoiets was als de intocht van de Sint: overal, elk jaar. Maar kennelijk niet.
Zijn er nu al gebieden (delen van Amsterdam misschien?) waar al geen avondvierdaagse meer gelopen wordt? En weet iemand of het inderdaad zo is dat dit sowieso de laatste keer is in Amsterdam?
Groeten,
Temet
Leen13
21-05-2013 om 21:26
Alleen zaandam temet
http://www.nhwb.nl/wp/uncategorized/avondvierdaagse-in-zaanstad/
Een probleem om genoeg vrijwilligers te vinden maar wel ideeën om toch door te gaan.
Mijn kinderen zaten in Amsterdam op scholen die niet meededen aan de avondvierdaagse.
Vertigo
22-05-2013 om 00:22
Oost
In centrum oost wordt wel gelopen hoor, Temet! Die van mij doen alleen nog niet mee.. En nu begrijp ik dat het misschien de laaste keer is?!
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.
Margriet*
22-05-2013 om 19:26
In zuid
Amstelveen en meerdere andere Amsterdamse scholen hebben hem al gelopen, afgelopen week, bij het Amsterdamse bos.
In onze buurt wordt hij volgens mij door B'dorp geregeld. Tenminste scholen in Nieuw-West doen daar aan mee? Organiseert de school (of meestal een paar ouders) niets?
Temet
22-05-2013 om 21:07
Aha
Er wordt dus in andere wijken wel gelopen. Ik had gekeken op de site van de wandelsportbond, of hoe heten die lui, en daar stonden zoals gezegd bepaalde wijken wel, en andere niet genoemd. Vandaar de verwarring. Op diezelfde site zag ik dat Zaandam nu de laatste keer heeft en in een bijzin meende ik te lezen dat ook Amsterdam er volgend jaar mee op zou houden. Nou ja, dat zien we dan wel weer.
Margriet, B´dorp vertrekt van een andere plek, wij moeten ons melden bij de Troelstralaan - feitelijk dus Geuzenveld, niet Osdorp.
Groeten,
Temet
Temet
23-05-2013 om 12:07
Liora
Hier ook. Dwz, de week van 3 juni. En nou maar hopen dat het weer tegen die tijd een beetje beter is ...
Groeten,
Temet
Margriet*
24-05-2013 om 19:52
Liora
Zuid is groot. Dit waren scholen rond de zuidas en denk ik meer richting Amstelveen. Onze school wijkt af met denk ik meer scholen met diezelfde achtergrond...
jeltje
24-05-2013 om 21:06
Al geweest
Volgens mij zit ik 1 postcode van Liora vandaan, maar wij hebben hem vorige week al gehad. Amsterdamse Bos. Niet dat mijn zoon meewilde, hij weigerde pertinent. Wat ik ook wel weer fijn vond, gezien het weer.
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.
jopi
26-05-2013 om 14:50
Oost calling
Gaat hier gewoon door hoor, begin juni en geen enkel geluid dat dit laatste keer zou zijn?