Brr.. Koud! Check onze hacks om je kind lekker warm én gezond te houden
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Anoniem

Anoniem

04-09-2013 om 23:20

Archief?forumbeheer!

Kan ik gaan slapen of moet ik een nachtje doorhalen om alles wat voor mij van belang is op te slaan? Zwangerschappen, borstvoeding, hoogbegaafdheid, welke kleur op mijn muur moet, alle steun die ik heb gekregen bij mijn zorgenkinderen, help-welke-auto-met-drie-kinderen, waar gaan we naar toe op vakantie enzovoort?
Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

04-09-2013 om 23:21

O dat moest dus hierboven

.....
Rosa van der Zanden

Rode Vulpeninkt

Rode Vulpeninkt

04-09-2013 om 23:23

Rosa

Laat lósssss.....

Van de forumbeheerder

Van de forumbeheerder

04-09-2013 om 23:23

Geen nood

De oude berichten blijven bestaan, het kan zijn dat er bij sommige mensen geen naam meer staat maar de benaming 'anoniem' als afzender maar dat is gedaan omdat er anders soms wel eens je echte naam zou komen te staan.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

04-09-2013 om 23:25

Nee nee nee

Ik schrijf hier nu 13 jaar, soms lees ik terug en lees van alles wat ik weer was vergeten. Wat zijn mijn kinderen eigenlijk ontzettend leuk, lief en grappig. Dat weet ik wel, maar in de drukte van de dag ben ik me er niet altijd van bewust dat ik zo ontzettend bof met mijn gezin.
Al die berichtjes wil ik echt niet kwijt.
Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

04-09-2013 om 23:26

Pfieuw

Dank forumbeheer! Veel succes morgen!

(Kan ik met een gerust hart gaan slapen).

Rosa van der Zanden

Tillie

Tillie

06-09-2013 om 11:28

test

Dit is een test

Tillie/Rosa-

Tillie/Rosa-

06-09-2013 om 11:31

Gelukt

Ik kan dus mijn nog steeds naam veranderen

Naamgenoot

Hier nog een zanden van der rosa. Ben zo benieuwd wie mijn naamgenoot is. Zou ze het hier lezen?

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

15-12-2014 om 18:20

Ja hoor

Ik kan het hier lezen, al is dit natuurlijk een nick met wat raakvlakken naar mijn echte naam. Net als mijn vorige en mijn huidige nick.
En het archief is niet meer goed gekomen, helaas. Ik had indertijd toch een nachtje moeten doorhalen om alles op te slaan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.