Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nyntje

Nyntje

27-01-2011 om 23:02

Met verbazing

weet je wat ik nu elke keer niet begrijp, dat je in de media al vrij vlot verneemt dat een kindje weg/zoek is, maar dat het amber alert echt heel laat pas binnenkomt. Ik had hem pas om 22 uur vanavond! Dit vind ik echt een slechte zaak en ik begrijp er niets van.
Ik hoop dat het meevalt en dat het jochie weer gevonden wordt, maar ach jee, het is mijn grootste angst. Moet er niet aan denken.

Minet

Minet

28-01-2011 om 06:43

Weer terecht

Gelukkig is hij weer terecht! Hij was smiddags al verdwenen, dan is het alert via sms om 21.38 uur, via mail om 21.12 uur wel laat inderdaad.

toja

toja

28-01-2011 om 08:52

Pelle, tussen de middag

Hij was tussen de middag niet thuis gekomen en toen hij om 13.00uur niet op school verscheen hebben ze alarm geslagen.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

28-01-2011 om 09:05

Amber alert

Een amber alert wordt alleen in zeer uitzonderlijke gevallen ingezet. Daar zijn uitgebreide protocollen voor, het is dus echt veel te makkelijk om maar te roepen 'het was veel te laat'. Het opsporingsbericht bij het 8 uur journaal wordt bijvoorbeeld veel vaker ingezet.

toja

toja

28-01-2011 om 09:38

Voorzichtig

Ik heb ook begrepen dat ze daar inderdaad heel voorzichtig mee zijn. Gelukkig is het mannetje weer terecht.

Rembrand

Rembrand

28-01-2011 om 10:41

Amber alert directe omgeving sneller afgegeven

In Spijkenisse en omgeving was er al eerder een Ambert Alert afgegeven.
De rest van Nederland kreeg hem pas halverwege de avond.
M.

NaShA

NaShA

28-01-2011 om 13:39

Bij de ret

waren ze ook ingeseind om naar hem uit te kijken, al wist man van niks, de portofoons werkten niet optimaal begreep ik...

Toch wel snel

Wij hebben eens een amberalert gehad van een meisje hier in de straat (wel grote straat,lang, dus veel huizen). Het ging om een 16jarige labiel meisje dat sinds die middag 16.00 uur 'vermist' was. Toen wij de amber-allert kregen was de politie nog bij de supermarkt het personeel aan het ondervragen omdat het meisje daar een vakkenvulbaantje heeft/had.Dat was rond 18.00 uur. Wat ik ervan snapte kregen alleen de mensen in de directe omgeving het allert toen en alle mensen die er vlakbij waren, mijn collega die net op de weg achter ons huis reed op weg naar d'r werk kreeg ook een amber-allert. De naam van het meisje lijkt op mijn dochters naam...dus collega belde direct erna naar mij op....of dat soms míjn dochter was? (Mijn dochter was bij de supermarkt aan het werk en werd o.a. ook ondervraagt). Ze hebben het meisje diezelfde avond laat nog gevonden...het allert is nooit verder, verderweg dus verspreid.
Het word schijnbaar stapgewijs verspreid, iedere keer wat verder weg aangepast aan de ontwikkelingen.
groeten albana
groeten albana

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.