Pirata

Pirata

11-11-2015 om 08:53

terecht

Als dit over die jongen in Vleuten ging: die is gelukkig terecht.

Nimbo

Nimbo

11-11-2015 om 09:27

leeg

Ik vind dit zo 'leeg', Anneque, een link naar een nieuwsbericht. Wat wil je met zoń bericht heb je niks te zeggen erover?

Anneque

Anneque

11-11-2015 om 11:28 Topicstarter

Nimbo

Nee, totaal niets. Het doel van Amber Alert is het zo snel mogelijk en zo wijd mogelijk verspreiden van een vermissing. Dat is dan ook het enige wat ik ermee beoog.
Fijn dat de jongen terecht is.

Ad Hombre

Ad Hombre

11-11-2015 om 12:06

Anneque

"Nee, totaal niets. Het doel van Amber Alert is het zo snel mogelijk en zo wijd mogelijk verspreiden van een vermissing. Dat is dan ook het enige wat ik ermee beoog."

Ja, fijn, hebben ze bij Amber Alert net begrepen dat je het regionaal moet targeten en dan ga jij het alsnog 'zo wijd mogelijk' verspreiden.

Wereldwijd dan maar? Ik bedoel, de jongen kan wel ontvoerd zijn naar de Noordpool...

Ava

Ava

11-11-2015 om 12:19

Het zal je kind maar zijn

Dan piep je wel anders. OO is niet regionaal, maar wel regionaal genoeg.

Prima dat dit gedeeld wordt. Niet iedereen heeft Amber Alert op z'n mobieltje.

Anneque

Anneque

11-11-2015 om 12:23 Topicstarter

Ad, overdrijf niet zo ajb

Van de site van Amber Alert
"Mediabom

Met behulp van AMBER Alert verandert het hele land in één grote opsporingsposter. Het hele systeem wordt dan ingezet. Zo worden er bijvoorbeeld reclameschermen, snelwegborden, apps, SMS en e-mail gebruikt en wordt het AMBER Alert uitgezonden op radio en tv. Op die manier wordt de kans op een goede afloop enorm vergroot."

Vziw was dit een landelijk alert. Een regionaal Alert zal ik hier niet neerzetten. En inderdaad, wanneer de jongen ontvoerd was, had hij zich vanochtend inmiddels overal in Nederland kunnen bevinden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.