Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Barvaux

Barvaux

25-06-2015 om 10:01

altijd die busjes....

http://www.ad.nl/ad/nl/31848/Amersfoort/article/detail/4086947/2015/06/23/Amersfoortse-basisschool-waarschuwt-voor-kidnapper.dhtml

Cry wolf... altijd die busjes, een paar jaar geleden bestookten ze elkaar in onze gemeente via fb met een verhaal over een blauw busje. Alle ouders in paniek. Dan krijg je natuurlijk wel: is het waar of niet?

Kaaskopje

Kaaskopje

25-06-2015 om 10:08

Hier

Ik heb de indruk dat het waar is. Hier een zwart busje.

google

even op "witte busjes syndroom"

Ik neig naar niet waar. Al kàn het natuurlijk altijd net deze keer wel waar zijn...

Barvaux

Barvaux

25-06-2015 om 14:00

Kaaskopje

Wat bedoel je nu? Is dat zwarte busje bij jullie echt of juist niet?

sahara

sahara

25-06-2015 om 14:07

ik geloof het niet

Te onwaarschijnl i jk. Jongetje in zou ook de man een bloedneus gemept hebben en in zijn kruis getrapt hebben.

Ik vind het wel vervelend dat als er geen enkel bewijs is zoiets als dit massaal op facebook gedeeld wordt en de naam van het jongetje ook genoemd wordt.

Ik kom uit Amersfoort dus het delen van allerlei zogenaamde politieverzoeken is niet van de lucht. Ik doe het niet. Het klinkt te onwerkelijk allemaal.

Bennikki

Bennikki

25-06-2015 om 17:04

Nee hoor

-afgeplakt nummerbord?
-man in het zwart?
-jongen scheurt zich los, (slaat eventueel een bloedneus, toe maar) pakt daarna zijn step en stept naar school?
-vorige week nog een incident met een snoepje? (Hopelijk waren ze suikervrij)

Ik heb daar gewoond, dit soort verhalen hoorde ik wel vaker. Erg kinderrijk, daar. Er gebeuren helaas ook wel eens echt erge dingen, maar die hadden meer te maken met de nabije omgeving, niet met engerds in witte busjes.

mama2

mama2

26-06-2015 om 12:57

Het rotte is

dat er zoveel paniek verhalen rond gaan, dat als het een keer echt is we het neigen niet te geloven....

Hier ook zo´n extreem uit zijn verband trekkend busje vorig jaar gehad. Kind bijna uit de kinderwagen gekidnapt en vervolgens bleek dat busje ineens overal op te duiken in onze woonplaats, zelfs nadat bekend was dat dit om relationele sfeer ging....

Ik ga af van wat onze wijkagenten plaatsen en niet wat mijn halve woonplaats plaatst....

Kaaskopje

Kaaskopje

30-06-2015 om 10:53

Barvaux

Als ik zeg dat ik de indruk heb dat het waar is, dan zeg ik daar toch mee dat het in onze stad om serieuze dreiging lijkt te gaan? Absolute zekerheid heb ik natuurlijk niet, dat zal hopelijk ooit blijken. Scholen nemen het hoog op en waarschuwen de ouders. Het busje is inmiddels bij meerdere scholen geweest, altijd tussen de middag.

Yeti

Yeti

30-06-2015 om 11:31

het blijkt een leugen

het is niet waar, de jongen blijkt gelogen te hebben. Was gisteren op het nieuws.

Kaaskopje

Kaaskopje

30-06-2015 om 11:55

Waar was het een leugen?

Yeti?

Barvaux

Barvaux

30-06-2015 om 15:12

Kaaskopje

Lees je eerste posting nog eens terug maar dan vanuit iemand die helemaal niets weet over jouw stad en wat daar aan de hand is. Sorry maar ik begreep dus niet wat je bedoelde.

Kaaskopje

Kaaskopje

30-06-2015 om 23:17

Barvaux

Ik beantwoordde de openingspost vanuit de gedachte dat de vraag over een fenomeen ging die in meer plaatsen in Nederland gaande is. In Alkmaar lijkt het waar te zijn, mogelijk in Amersfoort ook. Aldus mijn gedachten van dat moment en mijn reactie 'Ik heb de indruk dat het waar is', sloeg dus op de vraag van TS: Dan krijg je natuurlijk wel: is het waar of niet?

Kaaskopje

Kaaskopje

30-06-2015 om 23:18

TS ...

jij dus)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.