Anoniem
03-09-2013 om 08:46
Aan alle forumgebruikers: op 5 september gaat ouders online verhuizen
Beste forumgebruikers,
Eindelijk is het dan zo ver: op donderdag 5 september gaan we verhuizen naar een nieuwe site. Met een gloednieuw forum. Dat zal wel even wennen zijn, zowel voor jullie als voor ons, maar als het goed is gaan we er allemaal op vooruit. (Jullie kunnen bijvoorbeeld zelf de sortering van berichten gaan bepalen: van oud naar nieuw of van nieuw naar oud.)
Planning:
- vanaf een uur of 9 ’s ochtends zal de site tijdelijk niet meer bereikbaar zijn;
- in de loop van de dag, maar uiterlijk om 17 uur gaat de site weer open;
- je kunt dan als vanouds weer terecht op www.ouders.nl
Onze excuses voor het ongemak. Maar we verheugen ons op een frisse herstart!
Redactie en Forumbeheer van Ouders Online
mix
04-09-2013 om 22:20
Oh en
mag alsjeblieft voor "me mannetje" als je het over een man van bijna 2 meter hebt, of "me vent", mijn lief enz. dan ook een grote piep? Of als je over een probleem van je kind praat dat je dan de hele tijd verkleinwoorden gebruikt zoals: ons kleine meisje, ons lieve jongetje, mag dat ook weg? Lief zijn ze allemaal
Vic
04-09-2013 om 22:24
Dat is wel een mooie aanleiding voor een nickwissel. Ik ga daar eens hard over nadenken. En dit is mijn laatste berichtje op het 'oude' forum. Ik ben benieuwd hoe we het morgen aan gaan treffen
Anneque
04-09-2013 om 22:46
Nee!
Niet allemaal een nieuwe nick, please.....? Vind het al moeilijk genoeg dat mijn ouwe trouwe forum straks verbouwd is .
Of zet er dan ajb een hint bij.... anders voel ik me zo verloren straks.
Tot morgen!
Kaaskopje
04-09-2013 om 23:16
Ik ga heel hard huilen
als iedereen van nick wisselt! Ik wil niet met allemaal nieuwe namen forummen. Ik heb geen neus voor genickwisselde mensen. Boehoehoe..... (snikjes)
Jujube
04-09-2013 om 23:23
Jeetje
Kan ik op 5 september niet eens ff met me kids op de aaifoon van me hubbie kijken of OO weer online is.
Groetjes van de mama van Chelsea, Samantha en Kevin, (of Jonas, Anne-Claire en Beaudine?) Doeiiii. En heb ik ze nou flesvoeding of borstvoeding gegeven? Zal ik nu nog relacteren, al zijn ze al pubers? En hoe krijg ik die stank uit m'n wasmachine? En hoe zit 't nou met die echinacea? En worden kinderen met merkkleding nou echt anders benaderd dan kinderen met kleding van Zeeman?
P.S. Erger u niet, verwonder u slechts
Van de (Forum)redactie
04-09-2013 om 23:33
Oude forum blijft bewaard
Het oude forum blijft bewaard. Je kunt alles nog terugvinden straks.
Justine
Van de (Forum)redactie
04-09-2013 om 23:34
Nog geen app, maar...
... maar je kunt natuurlijk ook het forum op via de gewone browser van je phone of tablet. De url daarvan kun je vastzetten op je voorpagina.
Justine Pardoen
Van de (Forum)redactie
04-09-2013 om 23:40
Even een dagje offline dus...
Voor ons is het zo vreselijk spannend, dat wil je niet weten. We slapen er gewoon niet meer van.
Dus alle begrip hoor, voor iedereen die vreest erg te moeten wennen. Dat hebben wij ook!
Aan de andere kant: we waren er wel heel erg aan toe, toch? Een opfrisbeurt levert hopelijk ook weer nieuwe bezoekers op. Die hebben we ook nodig.
Om 9 uur morgenochtend gaan we uit de lucht en hopelijk zijn we om 5 uur dan weer terug. In een nieuwe jas waar hier en daar nog wel een naadje stuk is of een knoop mist... Maar dat gaan we dan snel oppakken: help ons met het melden van wat je prettig vindt en welke fouten of onduidlijkheden je tegenkomt!
Dag,
Justine
pooh bear
05-09-2013 om 07:32
Veel succes
Veel succes vandaag.
Ik ben heel benieuwd en ga vanmiddag snel kijken.
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.
krin
05-09-2013 om 09:21
Op mijn wenken
In blessuretijd:
Van veel bovengenoemde ongewenste termen komen we vast nooit meer af, maar het gebrek aan een app heeft straks één voordeel: Geen "verzonden vanaf mijn Ei-pad" en soortgelijken meer. Noch wat mij als irritante taalpurist ook een grote doorn in het oog is: 'typen op een iPad is lastig'. Na und? denk ik dan.
mijk
05-09-2013 om 10:05
Sorry!
Krin! Zal het niet meer doen. Ik hoop dan ook erg op een correctietoets of een preview functie in het nieuwe forum. Ik zit er te vaak een letter naast!
mijk
P.s. De app doet het nog?!
M Lavell
06-09-2013 om 09:39
Gelukt!
Hoi,
Ik zie dat de overgang gelukt is. Het nieuwe forum is wel even wennen, maar het ziet er veelbelovend uit.
Gefeliciteerd!
Groet,
Miriam Lavell (beetje druk met het gewone bestaan dus wat minder Forum)
Dendy Pearson
06-09-2013 om 09:43
Mooi
Het ziet er mooi uit. Ik kan alleen de dagteller nog niet vinden? Het zijn nu wel heel veel berichten.
Dendy
Tijgeroog
06-09-2013 om 10:16
Dendy
Als je sorteer op nieuwste berichten (standaard instelling) dan krijg je vanzelf de draadje met nieuwe reacties bovenaan in je scherm staan.
rosa
06-09-2013 om 10:47
Ziet er heel mooi uit!
Nu nog weer even leren gebruiken. Is het mogelijk de laatste reactie bovenaan te krijgen?
Tijgeroog
06-09-2013 om 11:00
Rosa
Nee, liever onderaan, ik vind het altijd zo vervelend om een discussie van beneden vaan boven te moeten lezen. Maar als je in het scherm zit waar je alle draadjes ziet staan kun je op "1 nieuw" klikken, en dan kom je meteen uit bij het nieuwe bericht. Helpt dat?
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.