Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op

Ideeën voor dagjes uit/korte trip met 19 jarige zoon.

Heeft iemand ideeen voor de zomervakantie?


Paar dagen Europapark? Zit ook een tof waterpark bij waar je je zeker een dag kan vermaken

Welke ideeën heeft hij zelf? Hij is 19, dan kan hij zelf wel wat zoeken toch?

Jaana

Jaana

07-06-2024 om 17:01 Topicstarter

We brainstormen samen

Waar liggen zijn interesses? Dat zou een beetje kunnen helpen bij het meedenken.

Wat is je budget? Onze kinderen worden vooral blij van een pretpark. Dat kun je ook met een overnachting doen. Escaperooms zijn leuk, maar duren niet zo lang. Er zijn ook escaperoutes door steden, dan kun je wat langer bezig zijn. 
Onze jongste houdt erg van oorlogsmusea, misschien zijn er ook musea met wat jouw zoon interessant vindt? 

Ik vond Fabrique des Lumieres en NXT museum heel leuk voor die leeftijd (en ouder). Allebei in de mooiste stad van Nederland, dus plak en nog een beetje slenteren en leuk eten aan vast en je bent een dag onder de pannen  

Klimpark, escaperoom, bioscoop, museum, dagje stad iets verder weg.

Een workshop samen? Kun je alle kanten mee op natuurlijk.

weekend Berlijn en dan met de trein. Of Praag en dan met de nachttrein.
Dagje of paar dagen Waddeneilanden.

Bioscoop, musea,festivals,zwemmen,workshops, wandelen/fietsen in een onbekende omgeving, shoppen in een andere stad, vrijwilligerswerk in jullie eigen stad/dorp, theater?

wat vinden jullie leuk? 

Geen ervaring mee maar zag reclame hiervoor vandaag:
https://sparkx.com/

Wil hij 24 uur per dag bij jou zijn of andere jeugd ontmoeten ?

Wil hij zon of actief 
Of combi ?

Grieks of Spaans eiland ?
Londen Parijs 
Kroegentocht ?

Concert of cabaret

Ik ga met mijn kinderen 1 keer per jaar naar een stad....Ze zijn tussen 24 en 20 jaar....Willen ze Karten, dan gaan we karten....Is echt heel erg leuk!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.