Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Zoon (17) betaalt geen huurtoeslag

Oh wacht, niet op social media! Dat is geen serieuze plek. Dat is een schandpaal. Ik zeg steeds 'krant'.

Tsjor

tsjor schreef op 01-04-2025 om 17:10:

Oh wacht, niet op social media! Dat is geen serieuze plek. Dat is een schandpaal. Ik zeg steeds 'krant'.

Tsjor

O, oké, deze zin schepte wat verwarring bij mij:

"of de media (krant, lezen ze toch niet)." 

Wat een nare situatie zeg! Ik zou hier echt hels om worden. Je zoon weet dondersgoed dat hij fout bezig was, anders zou hij het niet verborgen houden.

Ik zou het juridisch loket bellen en daar om advies vragen.

Of anders eens vragen op Reddit.  https://www.reddit.com/r/juridischadvies/s/SbL0DUNzDx 

Hier zitten een aantal juristen en advocaten die je echt goed van advies voorzien. 

wil40 schreef op 01-04-2025 om 21:10:

[..]

O, oké, deze zin schepte wat verwarring bij mij:

"of de media (krant, lezen ze toch niet)."

Jongeren lezen de krant niet, ze blijven op andere manieren op de hoogte. Maar mijn ervaring is dat er wel andere mensen zijn die de krant lezen, politici bijvoorbeeld. en dat journalisten van goede kranten zelf onderzoek doen en goede achtergrondsartikelen kunnen schrijven. En dat is wat we nu eigenlijk nodig hebben.

Nu is er net eind maart een commissievergadering geweest in de tweede kamer over deze wet. De roep om beperkingen komt vooral van rechts, pvv en vvd. Aanleiding is dan dat woonadressen van boeren, gecombineerd met milieu-emissiegegevens, waardoor mensen worden lastiggevallen op hun woonadres.

Het verhaal van Jacqueline1977 kan aangeven wat voor problemen er vastzitten aan het toekenning van geld als het antwoord te lang duurt. Let wel, wat de zoon en zijn vrienden doen heeft volgens mij niets te maken met het belang van openbaarheid van overheidsinformatie. Het moet toch mogelijk zijn om dat belang overeind te houden., terwijl deze uitwassen niet meer mogelijk zijn.

Tsjor

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.