Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
15-06-2020 om 13:27
In de regio noord nadert de zomervakantie voor de middelbare scholieren, nog deze week lessen en daarna herkansingen etc., kortom; de kinderen gingen al niet veel naar school en dat wordt nog veel minder de komende weken en dan nog eens 6 weken zomervakantie..... De verre reis naar Azie die we deze zomer met de jongens zouden gaan maken (Voor het eerst voor de kinderen) gaat uiteraard niet door maar we zijn wel 3 weken gezamenlijk vrij. De oudste van 15 vermaakt zich altijd wel prima en heeft een bijbaantje maar over de jongste van 13 maak ik me zorgen, helemaal als wij weer thuis aan het werk moeten en hij nog vrij is. Aangezien heel Nederland hier mee te kampen heeft ben ik benieuwd hoe andere mensen dit in gaan vullen, alle tips voor dingen die leuk zijn om te doen met 2 puber mannen hoor ik graag!!
26-06-2020 om 13:18
Goed voorbereid onderweg
Als iemand ook overweegt om plastuitjes aan te schaffen: om het probleem van lange-afstand-fietsen zonder openbare wc's op te lossen, heb ik deze aangeschaft: https://uixi.eu/
Die werkt goed. Alleen weet ik niet wat Corona-technisch beter is als je die op een wc gebruikt of bij een bosje waar al iemand anders heeft geplast, het spettert harder dan wat ik gewend ben met zitten. En spetteren kan het Coronavirus ook verspreiden.
26-06-2020 om 15:56
MoederMop
Wat een leuk en handig ding! Ik heb er meteen voor de dames in de familie eentje besteld, leuk cadeautje voor de vakantie!
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.