Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
17-09-2024 om 08:59
mijn puber zat eerst altijd op zn kamer maar is nu wat ouder, bijna 17 en zit als ie thuis is de hele dag beneden te hangen op zn telefoon.
Is net mn zn studie begonnen dus heeft ook geen vaste lestijden meer. Kind werkt naast zn studie op zaterdag de hele dag, gaat naar vrienden. Doet het eigenlijk supergoed.
Wat is normaal?
Ik vind het lastig om mee om te gaan want ik wil ze ook niet het gevoel geven niet welkom te zijn.
Maar dat gehang beneden werkt enigzins op mn zenuwen.
Maar mss moet ik ook wel gewoon met de veranderende situatie om leren gaan.
19-09-2024 om 17:29
rionyriony schreef op 18-09-2024 om 12:58:
Ik zat nooit op mijn kamer vroeger. Pas tegen de tijd dat ik volwassen was en uitvloog kreeg ik enig besef van woninginrichting, sfeer en gezelligheid.
Het zou méér dan een ernstige straf zijn geweest als je naar je kamer moest. Dan had je echt iets afschuwelijks gedaan .
Als 17-jarige heb je toch wel door dat het niet om straf gaat? (Mag ik hopen)
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.